file Oktober mammies 2010

14 years 7 months ago #218627 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo almal

Eks terug bydi werk.

Voetjies BAIE sterkte vir j maar jy klink sommer vir my reg vir die ophou rook ding!!!

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 7 months ago #218591 by Voetjies
Replied by Voetjies on topic Re: Oktober mammies 2010
Ag, sorry julle, ek skryf elke keer “boeke”...en hier gaan ek seker weer...ek sal try minder skryf, maar kan niks belowe nie! Anders moet julle maar ophou myne lees... :laugh:
Hasie – ons gaan jou beslis mis! Spyt ons naweek braai het nie uitgewerk nie, klink of daar duidelik baie is wat ons 2 moet opvang.
Grenaat – hoe voel jy? Hoop jy’s al beter. Mia was ook 3 dae by die skool toe begin die snot neusie en van daar is ons al 3 maar heeltyd snot neuserig/verkoue/griep! :sick: Bly jou man het gekry wat hom toekom. Ek haat ook die deur die stad ryery, maar jong, ek gaan sukkel om ’n ander pos te kry met die voordele wat ek hier geniet.
DF – when the time is right, it will happen! Hou vir jou duim vas al die pad. Geniet die oefen die maand! Hoop die depro wees is verby?
Bollie – bly dit was lekker. Wie se baby shower, Lara s’n? Ha-ha, like jou idee van Grenaat se man se salaris en my verlof, dit klink na die perfekte job! Sjaim, julle verhogings is regtig nie baie nice nie. En mens sukkel juis so om “voor” te kom met mens se geld. Jy’s lucky met die tande. Ons ook meeste van die tyd, maar die keer het ons gesukkel. Ek’t gister by poskantoor die Amber Teething Necklace gaan haal wat ek bestel het, nou sal ons maar sien of dit help.
Kwaaitjie – sorry, nog nie die foto’s gedownload nie, kom net nie daarby uit nie! Dankie, het toe Zyban Maandag begin, voel nog nie heeltemal ’n verskil nie (behalwe die drome wat baie “real” voel en daaraan is ek actually gewoond, maar dit voel nou meer “real” as gewoonlik!), maar ek bly positief, begin môre met 2 pille ’n dag en volgens my “datum” rook ek dan Sondag my laaste siggie VIR DIE RES VAN MY LEWE! :woohoo: Ag, hoe oulik van Mare om alles so self te dra en doen, te kostelik!
Ons het Mia eergister op die enkelbed gelos toe sy aan slaap raak en gisteraand weer. Net toegepak met kussings op die bed en op die vloer ook. Dit het heel goed gegaan. Sy word steeds wakker deur die aand en huil, dan gaan lê ek of pappa maar weer by haar en slaap dan res van die aand/oggend by haar. Nou gaan ons haar maar op die enkel bed los, hoop dit help met slapery.
Skool gaan goed, dis net elke oggend ’n trane dal met aflaai, daarna speel sy tog lekker se juffrou.
Dink nie ek het nog iets om te vertel nie...!
Lekker aand vir almal.

14 years 7 months ago #218454 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo julle . . . :huh: Sjoe maar julle het gechat!

Ag nee Hasie! Ons gaan jou mos vreeslik mis. :cry: Alle sterkte vorentoe in elk geval en miskien kom chip ons net so nou en dan op jou hypnobirthing in NET om hallo te se. :unsure:

Grenaat ek is seker jou man verdien sy salaris geur en deur, veral nadat hulle hom so lank aan 'n lyntjie gehou het met die salaris! So geniet dit! Maar bere ietsie weg vir die toekoms ook hoor! ;) Klim in die bed dat jy ka gesond word! Dis mos aaklig om verkoue in die somer te kry! (eintlik is dit mos maar altyd aaklig!) :ohmy:

DF die regte siklus sal opdaag! :P Byt net vas! Ons sien almal vreeslik uit! :kiss:

Bollie ek dink jy was by die gym en Riley het pret gehad! En ons kan nie wag vir die fotos nie! Geniet die babyshower reelings!

Voetjies onthou die Boknes fotos! En sterkte vir die Zy.ban! :P

Gaan goed, net dol! Mare is baie baie besig! Hy dra deesdae self sy pap, bakkie en lepel tafel toe vir ontbyt. Dis so ougat! En as mamma bietjie lank vat met ete, gaan haal hy sommer sy pap uit die kas. :lol: En dan vee hy ook gereeld die vloer. Te dierbaar!

Hoop julle het 'n lekker dag! :rock:

14 years 7 months ago #218445 by Grenaat
hey julle

Ek is alweer plat,het lugweg infeksie en bronchitis :( my arme baas lol

3 Jaar gelukkig getroud
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

14 years 7 months ago #218416 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
More julle

Aai, ek wens dit kan vir ewig naweek wees, dit gaan darem maar net te vinnig verby!

Besige week wat voorle en ek en my een vreidnin moet my vriendin se babyshower beginne reel! So dis exciting!

14 years 7 months ago #218403 by Grenaat
Hasie :( ek is baie jammer ons verloor jou,jy het n goeie vriendin geword en ek gaan j geselsies baie mis. Baie sterkte vir jou vorentoe!
Ek dink j kids gaan baie sportief groot word met julle wat so besig is

Bollie bly die gym het goed gegaan lol,kan dink sy was n handvol! Kannie wag om fotos te sien nie

Df, ek glo ook dit gaan n g8 maand wees vir j! :)

Ons is almal vrot siek bydi huis,H se creche kieme het na my en R gespring en ons is lekker verkoue/grieperig.

3 Jaar gelukkig getroud
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

14 years 7 months ago #218400 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi julle

Besige oggend gehad! Eers Babygym les (btw Rikey was 'n handvol!!!!) En toe ons photoshoot! Phew!

Hasie, aai man, ons aanvaar dan dat jy ons verlaat, sterkte met die doula dinge vorentoe!

DF, hierdie maand is jou maand!!! Ek gaan baie styf duim vashou xxx