Goeie dag julle!
Melody dankie vir die interessante artikel oor die bottels se steriliseer, maar ek stem saam met Gerne hulle moet iewers begin kieme inkry. Anders gaan hulle vir en van alles siek raak. Kayla is so oulik! Sy kruip nog vinniger as wat jy dink, lyk vir alte mobile! LOL.
Gerne sterkte met Rosy! Ek hoop Ruben los gou-gou sy nagetelike wakker word sessies! Slaap hy al in sy eie kamer? Dalk steur julle beweging en asemhaling hom in die nag. Mare slaap deur vanaf 2 dae na hy na sy eie kamer geskuif is. Pappa snork so effens en ek dink dit het hom gepla. Nou slaap hy sommer van 7uur tot 5uur met 'n bottel (100ml) wat ek 10uur sommer so in die slaap vir hom gee. Dis hemels!
Carmen, ek sien al vir Riley met die menu in die mond! En dan daai gesiggie wanneer mama dit wegvat!

En vat jy tanderinge of so iets, beland dit in elk geval een of ander tyd ook op de vuil vloer. Dus sal hulle elkeen maar hul dosis kieme inkry.
Anina ek dink ook enige iets binne perke is goed vir die kleingoed. Selfs 'n loopring. Mare was nou al so 2 maal in syne vir so 10 minute per keer, ek glo darem nie dit gaan hom benadeel nie. Ek het by my sus 'n jolly jumper gekry, maar twyfel of ek dit ooit sal gebruik aangesien ek nie van die goed hou nie. Maar dis my persoonlike smaak en nie omdat enige iemand iets daaroor te se het nie.
Ek sit vandag alleen by die werk. Piet is met die parte ou Jhb toe en ek moet die fort hou. Gelukkig is dit redelik stil!
O ja Gerne hier is 'n link vir 'n website met hordes patrone. Dit het hekel, brei, naaldwerk en allerlei ander patrone op en dis gratis. Gaan kyk na al die baba hoed hekel-patrone, daar is vreeslike oulikes.
www.allcrafts.net/crochet/crochetbabyhats.htm
Lekker dag vir julle!