Hallo dames!
Gerne, sterkte vir die "broosheid"!

Hoop jy voel gou beter! Nou hoekom maak 'n mamma met 2 SEUNS eerste dogtertjie mussies? Asseblief ons wil ook he!
Elaine, wat se pakkies maak jy? Fotos? Hoop dit gaan nog goed!
Melody, Yay vir die naweek! EK is net so bly! Is lus om koek te bak of iets en dis al wanneer ek kans kry daarvoor! Wow, 'n skildery! Dis great!

Deel uit daai CV, die nuwe werk wag om die draai!
Sjoe Anina, dis fantasties dat jou vriendin en baba so goed doen! Dit moes 'n belwenis gewees het! Die liewe Vader het ons almal die vermoe gegee om dit te kan doen, ons is egter so gebreinspoel dat dit gevaarlik is en so aan. En Hy pas mos Sy kinders op!

Plesier vir die vorms! En baie geluk met jul vier jaar gister! Hoop julle het kans gekry om mekaar bietjie te bederf!
Carmen, een van die dae hardloop jy al agter 'n waggelende Riley aan! Sy is omtrent haastig ne! Soms wens ek Mare wil nou dinge begin doen en net die volgende oomblik wens ek hy wil bietjie stadiger grootword! Lekker confused!

Gee sommer Biostrath ook vir Riley, dit bou haar gestel op en help met breinfunksie en so aan. Mare kry elke dag syne.
Mare is heeltemal oor sy verkoue! Ek is so dankbaar en bly daaroor! Die muskiete hou net elke aand middernagfees op sy kop en hande! Dit lyk omtrent erg! Ek begin die naweek met groente, hy eet reeds pap en dit gaan baie goed. Die naweek toe ons by my pa-hulle was, was hy so ge-intereseerd in sy nefie van 14 maande, dat hy klaasvakie geveg het! Toe raak hy eindelik op die bank aan die slaap in 'n sittende posisie. (Foto)
Lekker naweek almal! Ek hoop die klomp wat so afwesig is kom loer 'n slag weer in!