file Oktober mammies 2010

15 years 6 months ago #170933 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Sjoe Christa, klink of jy 'n besige een agter die rug het! Hopelik is daar nou kossies vir 'n rukkie. Met my mikrogolf wat stukkend is sukkel ek maar met die kossies, oorweeg dit om te koop al haat ek dit om gekoopte kos te gee.

Claudia spring my arms moeg, toe sit ek haar in die jolly jumper gister, sy het dit gelove!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 6 months ago #170906 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Hallo julle!

Hoop almal het dienaweek geniet! Myne was lekker dol! Het kruideniersware gaan koop, Mare se groente gekook en verpak. En toe nog boon-op herstelwerk aan klere gedoen. Ek was stokflou Saterdag-aand! En het Vrydag natgereen, so ek sit met 'n brandende keel. Gaan gou vanmiddag Echinaforce koop. :(

Mare het ook erg jeukende tande! Hy eet alles op wat hy in die hande kan kry! En dan raak hy ERG omgekrap! Hy is ook nie baie lus vir melk nie, maar verslind darem sy pap en groente! Ek het patats, pampoen en wortels gekook en gee elke dag iets anders. Hy is baie lief daarvoor! :P

Anina, bly jy kon toe jou projekte afhandel sonder uitstel! Nou kan jy jou vakansie geniet! Ai ek is SOOOOOOO jaloers! Kan nie onthou wanneer het ek laas heeldag in pj's gebly nie?! :dry:

Melody ek is mal oor julle foto muur! Dit lyk great! Jou man was baie fluks! :woohoo:

Gerne ek is net so bly om die steriliseerder weg te pak! Die bottels se was is nog steeds baie werk, maar minstens is dit nou dadelik bruikbaar. Ou Ruben klink so oulik! Kan net sien hoe byt hy vir mamma aan die neus! :silly:

Drukkies vir die kleingoed en geniet julle dag!

PS Ek verlang vandag na my ou seuntjie! Is sommer befoeterd! :(

15 years 6 months ago #170897 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
klink so lekker, ek wens ek kon heeldag in pj's bly....dis die regte weer vir n pj dag.....

Kayla byt ook als, maar die 2 tandjies wat sy het maak dit vrek seer. Ek dink haar 3de een moet oppad wees....sy sukkel nou met koors ens vir n rukkie....

Shoe, eks amper te bang om op te hou met steraliseer......dink ek sal maar vir n rukkie langer aan hou....

15 years 6 months ago #170876 by Hasie.
Gerne, Claudia byt ook alles!! Haar gunsteling is my tepels!!! Dis vrek seer al is daar nog nie tande nie. Dis verbasend hoe sterk so 'n kakebeentjie is.

Ek vat vandag af. Paulina kyk na die kids soos wat sy altyd doen en ek gaan heeldag in pj's bly!

15 years 6 months ago #170869 by Grenaat
Replied by Grenaat on topic Re: Oktober mammies 2010
More

Julle - Ruben is besig om alles te kou wat voor hom kom. as ek hom dra dan gryp hy my wange en trek my nader en begin sommer aan 'n neus oor of lip kou. shame man die arme kind se tande juk erg! As pappa sy vinger in sy mond sit dan byt hy en maak sulke geluide, dis so cute.

Ahhh ek is so verlig om te hoor dit is 6 maande, ek kan nie wag om die steriliseerder weg te pak nie :) En dan kan ek begin die nag voedings uit skakel. jay, die lewe gaan net makliker raak!

christa, mare is so cute, sit soos 'n regte man en slaap oop bene :)

3 Jaar gelukkig getroud
Pragtige seuntjie, HENKO - gebore 1 Januarie 2009.
Nog n pragtige seuntjie, RUBEN - gebore 5 November 2010!
Baba nr 3? Mmmmmmmm ;)

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

15 years 6 months ago #170864 by Hasie.
Melody, dis eintlik van luiheid dat ek so hard moes werk. Ek moes al lankal begin het met die projekte, dit moet vandag in wees... Ek wou selfs uitstel vra maar het besluit ek sal maar deurdruk en klaarmaak sodat ek nie my skoolvakansie deur moet werk nie! Nou kan ek darem bietjie ontspan die week.

15 years 6 months ago #170854 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Shoe Anina, jy is sommer fliks.......Geniet jou week, dis darm lekker as al daardie extra stres van n mens se skouers af is.