More almal
Fairymommy - Baie goeie besluit. Dit help nie jy is nie OK en jy probeer nogsteeds nie. Daar is soveel druk en emosies.....Sterkte vir julle. Vat genoeg tyd.....glo my dit is nodig.
EllaM - Baie welkom hier by ons. Ek hoop jou pad van ttc is sommer kort. Hier deel ons lekker met mekaar, aangesien meeste van ons met dieselfde probleme en uitdagings sit.
Bytjie, ek is seker jou seuntjie hou jou lekker besig...so as jul weer begin met ttc...gaan dit tyd sommer gou verby gaan en as jy jouself kom kry is no2 oppad
Meisiekind - nou dat jy dit noem, het ek ook hoofpyn gehad, maar darem nie te erg nie. Sterkte met die meds. Ek dink ook dit is beter om in die aand te neem.
Julle gister se KI was AAKLIG!!! Ek dink ek het dalk 'n voorgevoel gehad (Nee, ek nie bysiende of weird nie

)
My FS het gesukkel om die kateter (Sorry vir spelling) in te kry. Hy het laaannnkkk gesukkel en toe 'n ander kateter probeer. My man se oe het net gerek toe hy afkyk en na die tyd vir my gese als was vol bloed.
Dit was REDELIK PYNVOL!!!!!!

FS het gese daar sal bietjie bloeding wees, aangesien met die sukkel die kateter die kliertjies aan biinekant seergemaak het. So daar was gisteraand ligte bloeding, maar nie te erg nie.
Vanoggend is dit asof die AF heks opgedaag het....
Ek het die suster gebel en genoem en sy sal by FS hoor of dit reg klink en my laat weet.
EK voel bietjie sensitief daaronder....
Ai julle....Ek het so nie dit nodig nie.....

Ek het regitg gedink na 'n 6 maande breuk ek REG en POSITIEF gaan wees vir die KI's, maar lyk my nie so nie...na gister se episode is ek net nog meer afgesit....en ek hoef seker nie te noem dat ek GEEN HOOP het op 'n BFP nie...ek kan nie dink dat dit gaan werk nie.....FS het niks gese nie. Volgens hom het hy die sperm ingekry waar dit moet wees, maar met al die bloed wat afkom se my brein die spermpies is saam uit
Maar, vanoggend se my dagstukkie....DOEN WAT JY KAN....so ek doen wat ek kan. Ek sal myself maar net weer optel en aangaan.....Dis hoe dit werk
Lekker dag vir almal