× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

12 years 8 months ago #245281 by sexy~hexy
Hi almal!!!

Heppie Heppie 2014 :rock:

Ons het al die 26ste teruggekom, ek en hubby begin weer die 6de te werk...en vandag oor 2 weke gaan my baba Graad 1 toe :cry: Ek sommer redelik depressed daaroor....wil so graag nog 'n baba he, maar ja, lyk nie asof dit vir my beskore is nie...

Anyhoooo....geniet julle week (voel al van Maandag af vir my soos Vrydag)...gesels later in die week weer *hugs*

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 8 months ago #245280 by Lagogies
Vir almal hier wens ek vir 2014:

* kinders by dosyne
*groei in verhoudings en sterker bande deur al die moeilikheid
*onvoorwaardelike liefde en ondersteuning
*baie geluk en voorspoed
*goeie gesondheid
*klein mediese rekeninge

My belofte aan julle:

*Ek sal julle ondersteun
*kom trane en vreugdes deel
*baie vir almal BID

:heart: Lief julle almal :heart:

Me: 42 low AMH
DH: 50 all well

2012
IUI #1 BFN
Nov 2012 IUI #2BFP! M/C 7 weeks
2013
IUI #3, #4, #5, #6
IVF #1 Sept 2013 BFP! 4 weeks So Blessed! Oct 2013 10 weeks no heartbeat. Evac. Heartbroken
2014
IVF #2 IUI #7 IVF#3 IUI #8 BFN
IUI #9 Sept 2014 BFP!!!!! 4 weeks. Thank you God, you have answered our prayers
28 May 2015 Little Boy born.
The following user(s) said Thank You: Chrizzie

12 years 8 months ago #245279 by kayla
Ai Chrissie so jammer vir jou hartseer. Ek het nie regtig iets spesiaal gedoen om die miskraam the verwerk nie. Dis partymaal nog seer, maar jy kan maar net aangaan so goed jy kan. Die feit dat julle nie die vakansie gekanselleer het nie is klaar n groot stamp in die regte rigting in. Vat jou tyd en huil soveel jy nodig het. Ek het my dae en jy sal ook jou crappy dae he. Darm weet jy dat ons almal hier is vir jou. Groot drukkie vir jou
The following user(s) said Thank You: Chrizzie

12 years 8 months ago #245276 by Chrizzie
Hopeful, Laat weet asb as die 2 poppies hier is! Ek bid dat als goed sal gaan!

Debs, hoe voel jy? Hoop dit gaan bietjie beter met jou ma?

Dellie, dis amper tyd vir jou sonar!!

Zarah en Naomi, rus julle lekker?

Stella, groei jou magie mooi?

Bea, baie sterkte vir die siklus!!

Sexyhexy, kuier jy nog lekker by die see?

Lagogies, wat is jou pva vir die jaar?

baby, hoe gaan dit met jou goggatjie?

nella, wat doen jy die siklus?

Bell, hoop jy rus lekker by die huis?

zettie, wat kos die booster en dink jy dit werk?

kayla, hoe het jy jou miskraam verwerk? Bly jou siklus is weer "on track"

Hallo aan almal verder wat ek gemis het!

AFM: Ons het gister van vakansie af teruggekom. My man darem nog tot die 6de af en ek tot die 13de.
Dit was nou nie juis 'n lekker vakansie nie... Ons is maar nog baie hartseer.
Ek dink dit is so erg vir ons, omdat dit die eerste keer is wat ek actually swanger was en omdat ons al begin opgewonde raak het. Die lewe is darem onregverdig. AF het eers die 27ste begin en ek sit nog met baie seer boude van die inspuitings.
Ek weet daar is baie mense wat al baie verder swanger was en babatjies verloor het, maar ek dink die seer en hartseer is maar vir almal erg.
Ons het nog nie besluit wat ons verder gaan doen nie. Ons het darem nog 2 frosties, maar weet nie hoe gou ons dit gaan gebruik nie. Ek oorweeg dit om dalk maar weer op clomid te gaan vir 'n paar maande en tuisprogram te doen?

Baie dankie vir elkeen se ondersteuning!! Ek waardeer dit baie en dit help om met mense te "praat" wat verstaan.

Mag 2014 'n fantastiese geseënde jaar vir elkeen van julle wees! :heart:

TTC since January 2011
Me -30, PCOS - not ovulating
DH- 30, everything fine
#1 IUI June 2012 BFN
Hysteroscopy and Laparoscopy March 2013
#2 IUI June 2013 BFN
#3 IUI July 2013 BFN
#1 IVF ICSI September 2013 BFN (4 frosties)
#2 IVF FET - December 2013 BFP, early mc
#3 IVF FET - December 2014 BFP! Praying for our miracle!
EDD: 31 August 2015
File Attachment:

12 years 8 months ago #245269 by kayla
Hello julle

Kan jy glo kersfees het gekom en gegaan en nuwejaar is op ons?

Chrizzie, hoe voel jy nou? :heart:

Hopeful, ek is so nuuskierig om te hoor of die poppies nou al hier is? So, kan jy glo die tyd is nou hier.

Debs, knyp jy nog so bietjie sodat die kleintjie nog kan broei?

Dellie, jy kan seker nie meer wag om die klein ding te sien nie

Nella. hoe gaan dit met jou? :heart: Is ons saam die siklus?

Zarah en Naomi, het makro darm nog stock oor vir oujaarsaand?

Bea: Hoe gaan dit met die diet? Die kerstyd het sy tol op my geeis, selfs my man het gese my boude het gegroei :S Mans maar!

Al die ander, HELLO

AFM: Ek is nou 3 dpo, ek het weer n opk gekoop en ek kon ovulasie pinpoint tot 2 dae voor dit weer negatief was. Lyk my die eerste bloeding na die MC was CD1 en ek is terug na my gewone 29 dae siklus. Maar die dokter het gese dit sal so wees omdat dit n vroee miskraam was. Ek het nie regtig EWCM gehad nie, so ek verwag niks nie.

Lekker sondag vir julle almal

12 years 8 months ago #245262 by StellaK
goeie more dames,

kyk, hier het darem baie gebeur in die paar dae wat ek weg was.

Dellie, baie baie geluk!! :woohoo: mag jy 'n geseende en gesonde swangerskap het,

Chrizzie, so ongelooflik jammer vir wat jy nou deur gegaan het. groot drukkie vir jou vriendin :heart: ek hoop dat jy vinnig sal vrede kry in jou hart

Nella so jammer vir die BFN. dis darem 'n vreeslike roller coaster. hoop julle sal sommer baie vinnig weer swanger raak.

Hopeful, kan nie glo daai 2 poppies is al so amper hier nie. ek hoop als gaan goed met jou die laaste ruk en dat hulle gesond en sterk gebore sal word. sien uit na hulle foto'tjies.

Debs, baie sterkte vir jou. tussen werk en die huis en met jou ma, haal ek absoluut my hoed af vir jou dat jy nog so positief is. ek glo als sal goed gaan met klein Aiden en dat hy sal uithou tot by die aanvanklike datum.

Bea, baie baie sterkte met die siklus. ek bid so hard saam met jou dat die een sal suksesvol wees.

hallo en 'n baie groot druk aan elkeen wat ek nou nognie genoem het nie. julle is almal vreeslik spesiaal en ek dink ook aan julle op jul paadjie.

jammer oor almal wat slegte nuus ontvang het oor die kerstyd. dis nie lekker om mense te verloor nie.

ek weet dis nou bietjie laat, maar geseende kersfees. en mag 2014 net goeie dinge inhou. ek glo dat ons regtig baie goeie nuus hier sal he in 2014.

AFM, by my gaan dinge goed. ons was vir 'n week in Margate en dit was ongelooflik lekker gewees. ekt natuurlik vreeslik gebrand die 1e dag. het sondag terug gekom en seedert dien is ek nog net heeltyd besig met huis takies, wasgoed en organiseer.
het ons stoor kamer so uitgesorteer dat ons dit nou in babakamer kan verander - wat 'n mission :silly:. ons sal seker in volgende week die kot gaan haal. moet nog 'n bed en 'n tafel uit die kamer kry :huh:

my magie wys nou al lekker - is wel nog baie klein. ek is nou 24 weke en in laas week was die 1e keer dat van my gewone klere nie gepas het nie. my onderklere raak ook nou te klein.
boetie baba begin nou al baie beweeg en ek het gister ook vir die 1e keer my maag sien beweeg. kersdag in die kerk het hy elke keer baie beweeg as die orrel gespeel het - dit was baie interessant.
ons gaan weer 8 Jan dr toe

sal een aand in die week deur ons vakansie fotos gaan en ietsie kom opsit

hoop almal het 'n goeie dag
:heart: :heart: :heart:

me 35, DH 39

TTC #1 since Oct 2012
March 2013 BFP, May 2013 MC at 10 weeks (Blighted Ovum)
6 Aug 2013 BFP, Gerhard gebore 8 April 2014
[link=https://lilypie.com] [/link]

#2 BFP 3 Jan, Franswa gebore 8 Aug 2015

#3 TTC from Apr 2018
MC Oct 2018
BFP 23 Nov 2018

12 years 8 months ago #245260 by Bea
Chrizzie, ek is so verskriklik jammer om dit te hoor xxx. Ek dink aan jou en jou man in hierdie tyd. xxx

Debs, sjoe, een van die dae is jy 'n mamma. Hoop jou ma se toestand raak nie erger nie, sterkte

Dellie, oor 'n week of wat scan jy!

Hallo Sexy-hexy, Lagogies, Kayla en al die ander. Hoop julle hou heerlik vakansie.

AFM: Vandag CD1 - gaan dus op CD22 vir die "scratch" ter voorbereiding van IVF #4 einde Jan. Kan nie glo dit gaan die 4de een wees nie. Ons moet nou begin dink aan wanneer ons gaan stop, ai, ek wil nie. Positive thinking

Ek dink aan almal xxx

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment: