Hi julle!!!!
Ek is sooooooo jammer ek wil nie julle nog meer bekommer nie almal gaan reeds deur ‘n moeilike tyd!! Ek het 3rde trimester
moegheid hehe so lees alles en volg almal se updates soos dit na my email toe kom so elke lag en traan is ek saam julle op die pad
maar wanneer ek kan reply het daar al weer sooo baie gebeur dat ek regtig sukkel om by te hou en so bang ek los iemand uit –skiesie!
In kort wat ek kan onthou:
Hopeful : lief jou dogtertjies se naampies!!!! En baie bly dit gaan goed met jou en hulle!
Naomi : ek is bly die histeroskopie (woord reg?) het okay afgeloop
Lagogies : ek dink baie aan jou. Laat weet as jy iets nodig het of net wil praat xxxx
StellaK : daai mannetjie groei darem mooi!!! Lekker!!
Bea : ek het soooo duimvas gehou en gebid vir jou BFP, baie jammer dat jy weer ‘n teleurstelling moet ervaar. Groot drukkie vir jou.
Nella, Bell@, Kayla, Jooste, Dellie hallo julle!! En groot skies as ek iemand gemis het!!
AFM: julle, ek is vandag 7maande oh my goodness!!! 28 wekies!! Hopeful, ja jy is reg, ons was toe weer by dr op 27 weke laas week en seuntjie
was net oor die 1kg gelukkig jay!! Sy se die vrugwater lyk okay vir nou geen probleme maar ek is steeds op die uterogestan (spelling?) tot 36 weke
se sy om maar te keer vir kontraksies en my ou sensitiewe uterus rustig te hou hehehe!!
Ons was ook Vrydag by die 4D scan (WOW!!!) ek heg ‘n foto aan onder!!! Die dr daar het gese baba meet presies op datum behalwe die buik
gedeelte is ‘n wekie agter so ek moet meer proteine eet so het ‘n Mom2Be shake gekry en yummmmmyyyyy dit is delicious!!!!! Hehehe!!
Sy het ook gese ek moet baaaaaie water drink basies soveel ek kan dit help blykbaar met die vrugwater. Sy het die water gemeet ook en die getal
wat sy gekry het, goodness weet waarvoor dit staan, was 11 en 10-15 is in die normal range so dit is aan die min kant maar nog in lyn darem.
Sy se hy lyk soos sy pappa

en hy het groot voete hehehehe!!!
Ek begin nou aansienlik wys, het sommer van ‘n bump na full blown pregnant woman gegaan oornag! Jitte!! Darem het ek nog kleinerig gedra tot nou
toe so die ongemak begin nou eers eintlik en steeds het ek niks om oor te kla nie. Is nie geswel of enigiets nie. Nog nie rekmerke nie (behoede my!!!)
Maar het al lekker 10kg aangesit eeeeeek heheheh!!
Het volgende Vrydag ‘n werk babyshower waarna ek baie uitsien en 30 Nov is my eie ene en sien vreeeeeeeeslik baie uit!!
Sug, DH is moeilik nou hehehe ons het ‘n crib gekoop wat in die kamer gaan wees (ons sn) maar die cot en changing unit gaan ons eers na sy geboorte kry
dit maak my lewe bietjie deurmekaar ens maar nou ja mens kan nie alles kry wat jou hart wil he nie, all in good time.
My moeder is gediagnoseer met Dementia saam met die Lupus so dit is nogal erg op my, maar sy het ‘n baie helder 3 weke tot dusver, so as dinge net groot
asb so kan aanhou sal sy darem seun se geboorte kan beleef en dit mooi inneem. Ek bid maar hard. Dis baie nb vir my.
Name –ons het naampies maar jong hehehe ek sukkel mos vreeslik om net ‘n besluit te maak sooooo sover is sy naam Aiden Alexander J en dit gaan 10 teen 1
presies dit bly, ek moet net besluit hehehehe!!! Is moeilik!!!
Ek hoop vir elkeen vir ‘n mooi en rustige dag en dat die volgende rukkie beter sal wees vir almal.
Baie liefde!
xxx