Môre almal
Chrizzie, jou afspraak by die FS is mos vandag? Sal graag wil hoor hoe werk dit vir die FET. Kom update.
Nella, ek hou styf duim vas!! Op watter dag is jy nou?
Kayla, wanneer verwag jy AF?
Debs, lekker om jou update te lees - bly als gaan goed met julle tweetjies! Wow, die tyd vlieg darem. Ek onthou dit nog soos gister toe jy begin probeer het. So jammer om te hoor van jou ma. Dis erg as hulle begin ouer en sieklik raak. Ons dogtertjie het ook aan die begin in ons kamer geslaap en ek het sommer haar doek op die bed omgeruil selfs al was daar 'n doekruilstasie (en kot) in haar eie kamer. Dis sommer baie gemakliker, so ek sal nie daaroor worry nie. Dit is baie mooi name!!
Naomi, gedra jy jou nog?

Grappie. Sien jy die dokter nou volgende week? Kan nog steeds nie glo hoe hoog daai rekening is nie! Ek sê ook ek kan nie 'n nuwe kar ry nie, want al my kar se geld gaan in IVF - haha.
Zarah, hoe lyk dinge aan jou kant? Ek wonder of ek by die "huis moet probeer", maar ai tog, wat is die kans?? Probeer jy maar nog so tussen in? "Mens weet mos nooit?"
Stella, wanneer gaan jy weer dokter toe?
En jy Hopeful?
Bell, ek en my vriendin spot. Ons het 'n huge shout out vir 2013: Screw Your 2013!!! 2014 is 'n nuwe jaar met nuwe hoop.
Hallo aan al die ander dames, hoop nie ek het iemand uitgelaat nie.
Lekker dag