Hi Tanzie,
Sjoe, ek het gedink mens behoort al teen die tyd wat jy AF mis al genoeg HcG in jou urine te he. Toe ek jou post lees het ek gaan google, en dit lyk my daar is 'n groot "range" normale lesings vir HcG (gemeet vanaf LMP -Last menstrual period). Op 4 weke LMP kan jou HcG vlak enige iets van 5 -426mIU/ml wees, op 5 weke enige iets van 18-7340 mIU/ml en op 6 weke enige iets van 1080-56500 miU/ml.
'n Sensitiewe swangerskaptoets (soos ClearBlue) meet sensitiwiteit vanaf 25miU, en die goedkoper Clicks en Dischem toetse eers vanaf 50mIU/75mIU. So, dit beteken dat dit 100% moontlik is vir 'n vrou om eers op 6 weke na LMP 'n positiewe urine toets te kry. Ek is Maandag eers by 5 weke sedert LMP.
Bloedtoetse wel vroeer akkuraat. Ek dink as daar teen Maandag steeds geen AF is nie, sal ek dalk vir 'n bloedtoets gaan.
Ek het niks van daai seer boobs nie, Tanzie. Ek dink definitief iets is aan die broei by jou. Ek onthou die seer borste met my eerste swangerskap baie goed. Dit was vrek seer, gevoel asof my bra my baie druk.
Terloops, ek maak ook vandag halfdag klaar by die werk, tot die 5de. Ek sal nie so gereeld op die forum wees nie, maar sal via my Ipad elke 2 dae of so kom updates doen.