Hallo almal
Lekker om te sien dat almal nog met ons is en veilig deur die fees seisoen gegaan het. Mag 2015 'n vrugbare jaar vir almal wees!
Ek't gou 'n update... Weet nie regtig wat om daarvan te maak nie. Wat dink julle?
Die 12de Desember 2014 het my periode begin en vanuit die staanspoor was dit anders. Ek't gedog ek gaan dood van die pyn - Amper duiselig geword daarvan. 'n Dag later is als verby (Vreemd dat dit net so kort was). Ek en manlief het op vakansie gegaan na my ma'le in PE, en het dus nie aktief "probeer" swanger word nie. Ons het wel twee keer geBD net so voor die ovulasie vir die maand.
Die eerste keer was ek super nat (Sorry, TMI!!) - Dit het skoon 'n suig geluid gemaak, wat ons altwee baie hard laat lag het. Die tweede keer kan ek nie so lekker onthou nie. Dit was om en by twee dae voor "ovulasie". Gedurende hierdie tyd het ek verskriklike seer borste gehad - Dit was geswel en seer, veral as ek in die aande my bra uittrek en moet gaan slaap. As ek op my sy wil lê, moet ek die girls eers vashou en gaan lê, voor ek hulle laat gaan. Ek het ook vreeslik sooibrand gehad gedurende hierdie tyd.
Ek was oortuig dat ek swanger was - al die simptome was daar. Toe ek die Maandag na ovulasie by die huis kom en toets, was dit negatief. In retrospect was dit dalk hopeloos te vroeg om te toets. Ek het maar aangeneem dis negatief en aangegaan. EK't begin gesonder eet en suiker en stysel sny en baie water drink.
Maandag wat nou verby is, het ek iets vreemd oorgekom. My periode is due hierdie Vrydag, so toe die ding Maandag gebeur, toe kon ek dit nie verstaan nie. Maandag oggend toe ek gaan pp (sorry, weer tmi!!) het ek 'n bruin mucus blob ding in die toiletpapier gehad. Dit het my gefreak. My siklus redelik regular die laaste ruk - Tussen 27 en 28 dae, so dat die blob 'n week te vroeg verskyn het, was nie vir my lekker nie. Dit was ook net eenkeer dat ek die blob gesien het.
Gisteroggend toe ek pp, toe het ek rooi/pienk/bruin op toiletpapier (Weer tmi, sorry!). Ek't toe gedog dis my periode (steeds vier dae te vroeg), maar die vloei was bitterlik lig en dun (as julle weet wat ek bedoel). Die vloei was nie eers genoeg om een doekie die hele dag vol te maak nie. En vanoggend toe ek opstaan, is dit weg. SO nou is daar niks vloei nie.
Wat maak ek daarvan?? Wat dink julle?
Die enigste ander simptome wat ek het, is vol borste, sooibrand, effense naarheid en heeltyd honger. Ek is ook baie moeg. Dit sooibrand, naarheid en honger wees, kan wees agv vd nuwe dieet wat ek volg, selfde met die moegheid. En die vol borste dalk net PMS??
My vriendin het iets genoem van implantation bleeding wat 'n week tot 'n paar dae voor jou periode verskyn, maar blykbaar gebeur dit nie met almal nie. So ek weet nie...
Help!?!?!?