Goeie middag al jul wonderlike dames
Sjoe die bfp's rol nou omtrent in, baie baie geluk snoekie en nadia.
Snoekie,,, ek verstaan wat jy se om regte gyne te kry. ons bly 4000km van pretoria, maar ek gaan ook maar pretoria toe gaan. My skoonma hulle woon naby wilgers, my skoonsus haar 2 kleintjies nou onlangs daar gehad en hul net vol lof oor hospitaal. Laaste seuntjie was te vroeg gebore en amper maand in icu, weereens se dit was onverbeterlik. Ek self hou baie van Kloof, maar my skoonma het baie met hospitale te doen en sy se wilgers is biki beter, kloof se neunatel nog nie by wilgers. So ons het ook op Wilgers besluit. ek was by dr Constantinides, HULLE se

hy die beste, maar sjoe hy so besig, afspraak 4uur het hom eers 7uur gesien, en hul se dit gaan altyd so. Ek was lank lank lank gelede by stegman, maar sal hom nie aanbeveel. Ek het van Vrey en Niemand gehoor en gelees, want hul doen ook infertility maar dis ongelukkig al wat ek weet. Baie baie sterkte met al die keuses. Ons gaan nou maar vir eers by constantinides bly en kyk hoe dit gaan. Ek gaan wel die 12 weke sonar by fetal assessment centre by Pta OOs doen, hul se dis ongelooflik!! jy kan dit gerus oorweeg.
AL die ander girls, jammer ek was so stil. Dink so baie aan julle!! en weet ek bid dat elkeen van jul sommer gou jul bfp's sal kry.
Hopeful, hoe gaan dit? Ek hoop jul vakansie was wonderlik?
Sterkte Zettie.
Ruby ek hoop dat jy vlg jaar ook moedersdag 'n mammatjie sal wees.
Jooste, klip, Hexy en slak>>>>> ek dink so baie aan jul!!!!! sterkte girls!!