Ja nee kyk 2tjies dink ek kan jou sak ruk!
Darem weet ek my ma sal koop sonder ophou en help magies volhou!
OE ek wil julle nog vertel, my man is mos gister weg met rugby en toe wil skoonpa sy bakkie leen vir die week, nie eers gevra of ek dit dalk wil gebruik nie. Maar nou ja. Toe ek hom klaar gaan aflaai het het ek aspris by my ma gaan kuier tot 8 uur gisteraand,want ek het geweet hul moet wag tot ek by die huis is om die bakkie te kom kry.
Nou ja toe skoonma daar aankom om die bakkie te kom haal toe se sy oe sy is vreeslik jammer oor die blomme maar sy het regtig vergeet! Toe se sy later in dieselfde sin maar sy het nie die blomme gemaak nie want haar blomme was eintlik op, so wat is dit nou! Het sy vergeet of was haar blommer klaar??????
So toe se sy sy sal maar later in die week vir my 'n bos blomme bring as sy weer vars blomme kry. Toe se ek nee dankie dis nie nodig nie!!!! Ek meen wat is die use? Toe se sy regtig nie eer mooi geel blomme nie (want ek vrek oor geel blomme) toe se ek nee dankie ek wil nie he nie sy kan dit maar los!
Sy kon duidelik sien ek was nie dik van die lag nie!
Ek se gister vir my ma, dit gaan nie so seer vir my oor die blomme wat ek nie gekry het nie, maar oor my man se gesi toe ek vir hom moes se maar ek het nie die blomme gekry nie!