× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

14 years 10 months ago #214743 by joo~ste
More almal!
Hexy: Nykie-hulle het IVF gedoen - dit was hulle eerste IVF en daar is 2 embies teruggeplan!! Is dit nie wonderlik nie? Klink of dit met jou ook goed gaan en of die BD glad verloop (he he... :P ) Dankie vir die wense vir Maandag...ek is vreeslik opgewonde daaroor. Ek besef dit is weer broek-aftrek se stories, maar teen die tyd is ek nou al oor die skaam wees. Selfs my man is nou gerat vir sy monstertjie wat hy moet aan deliver! :blush: Ek sal so Dinsdag aand se kant kom post. Ons kom eers Dinsdag oggend terug en dan moet ek gou nog 'n draai by die werk maak.

Lynkie:
Ag nee - jammer!

Ruby.......daai follies moet GROEEEEEEIIIII!

Hopeful: Ja...ons moet net bly glo. Dit is soms so moeilik...maar dit is regtig eintlik al wat ons kan doen -

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:
The following user(s) said Thank You: Lynkie

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 10 months ago #214736 by Blommie
Lynkie - jammer sal baie hard roep vir AF

Hallo al die ander.

Hier by my is nie veel nuus nie. Is hard besig om 'n klomp romanties aande te beplan vir al DH volgende week teryg kom. Ek begin Donderdag weer met die meds en gaan van maandag af begin OPK gebruik. Gaan O die maand onkant vang. Sy gaan my nie weer voorspring nie.

Julle moet 'n lekker dag he!!!

Sal later weer inloer. Gaan gou bietjie shop

[link=http://lilypie.com] [/link]
File Attachment:

[link=http://daisypath.com] [/link]
File Attachment:

My Ovulation Chart

File Attachment:

ttc since: Jan 2011
June 2011 - December 2011: Progesteroon behandeling
Jan 2012 - June 2012 - Clomid 100g
June 2012: ML SA toets alles reg
Aug 2012 - Lap - Alles skoon
Sep 2012 BFP 13dpo
Sep 2012 - Miskraam
Oct 2012 - BFP 13dpo

14 years 10 months ago #214732 by CheriseF
More dames,

Hopeful, baie welkom en dankie dat jy daai mooi boodskap deel! het dit so nodig :)

Nykie - vreeslik geluk jong! :woohoo: pas jou mooi op

Cisca - wat 'n blessing dat dinge so mooi verloop

Lynkie - jammer man :( dink aan jou

Zettie - hoe lyk jou telling vanoggend?

Hallo aan al die ander - :heart:

Jammer vir die stil wees - Ek lees elke post, elke dag..

My gemoed is bietjie af die laaste paar dae. Na 10 dae se Fertomid (50mg) was daar hordes eiertjies maar nie een was reg nie.. ek het nou nog 5 dae dubbel dosis 50mg gevat en sien Dr Strikdas more. As hulle more nie reg is nie gaan Dr Strikdas my boek vir 'n lap met ovarian drilling. Ek wil nie die roete gaan nie want dit beteken net nog geld wat spandeer moet word.

EK het vanoggend oppad werk toe net aanhou bid en huil en pleit dat hulle more sal reg wees.

Sal julle asb saam my bid dat dit reg sal wees of julle kan maar net skree ook - enige iets :cry:

14 years 10 months ago #214731 by sexy~hexy
More almal

Ai ou Lynkie, jy het 'n kans gevat....maar ten minste het jy 'n PVA op die agtergrond - om die FS te gaan sien.....so hoop AF daag gou op!!

NYKIE....:woohoo: Baie baie geluk!!! Het julle IUI of IVF gedoen? Hier is 'n vroutjie op die forum - chris_ds - wat verlede jaar IVF gedoen het en ook 'n drieling gehad het :) Een seuntjie en twee dogtertjies, en hulle is al pragtig groot....so hou ons op hoogte!!!

Jooste...jy moet nou die naweek lekker rustig wees en jouself voorbereid vir Maandag....goeie verskoning dat DH als doen ;) Sterkte en kom post asb sodra jy kan!!! Ek het nou gelees van M se mc....dit is regtig hartseer......

Zettie....wag in spanning vir jou telling :) Cisca, jou telling vorder mooi...wanneer is eerste scan??

Ruby, Linda, Ansa en al die ander....hoekom so stil???

AFM...darem sover geBD op cd13 en 14.....sal maar sien wat gebeur die naweek.

Jayden het vandag klaspartytjie en hy het so uitgesien daarna :) More Spur toe saam my ma-hulle en as dit nie reen nie (word voorspel) braai ons more-aand......

Ok lekker daggie verder!!

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

14 years 10 months ago #214725 by Hopeful
More julle,

Sjoe dankie tog dis vreidag, wat n week... my baas is op verlof en ek is aleen in die kantoor en dinge het maar rof gegaan maar nou sien ons dam uit vir die naweek.

Lynkie, jammer man daai een strepie is nooit lekker nie of mens dit nou verwag of nie ((((((hug)))))) maar toemaar nou skree ons vir AF en dat sy nou net moet saam speel

Cisca, daai telling is great kyk mooi na jou en goga hoor.

Jooste, ek dink dit is my grootste frees ek kan my nie in dink nie ek stem ek weet nie of ek dit sal maak nie.

Julle ek het vanogend iets baie mooi gelees en het gevoel ek will dit tog deel wand dit het soveel betreking tot ons. Vertrou op God, maar ek bedoel REGTIG vertrou op God. Die stukkie het gegaan oor ons as gelowigis se ONGELOOF in God se almag. Toe ek nou sit en dink daar oor toe besef hoe waar dit, die jaar was biae moeilik vir my en my man en daar het sommer klompie goed skeef geloop. Ek het gebid en gebid en gebid tot ek nie meer weet hoe om te pleit nie maar as ek klaar gebid het het ek nog steeds oor die saak gestress en worrie ens. Hoe dan nou? Ons ongeloof in God se almag is baie keer ons ondergang.
So hier vir ons almal, kom ons bid nie net vir die seeing van kinders nie KOM ONS GLO regtig in God se genade.

Shoe ek hoop nou nie ek het teveel aan gegaan nie maar toe ek dit vanogen lees toe is ek sommer weer vol hoop en wou dit graag deel met julle.

Ek hoop dat almal n wonderlikke dag het

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

14 years 10 months ago #214714 by Lynkie
Goeiemôre julle,

Ek kom post net vinnig..oppad na vergadering toe.

Het toe vanoggend getoets en dis 'n BFN..... :( het dit maar half verwag, bly maar 'n teleurstelling. :cry:

Julle moet asb hard skree dat die ou heks kom sodat ek FS kan bel en met 'n PVA kan begin. ;)

Nykie, sjoe jong, :woohoo: baie baie geluk!!!!!
Cisca :woohoo: vir die telling!!

Hallo al die ander..moet nou hardloop, sal later weer kom inloer.

2008 - Blighted Ovum, D&C
2009 - 6 cycles 50mg Clomid = BFN
2010 Aug - 1 cycle 100mg Fertomid = BFP
Baby girl born (28 weeks) on 4 Feb 2011 premature, died 8 Feb 2011
2011 Aug - 100mg Fertomid = BFN
2011 Sept & Dec - 100mg Fertomid & Ovidrel = BFN
2012 Feb - IVF # 1 = BFN
2012 Mrt - Fertomid, Accupuncture = BFN
2012 May - Low AMH = 0.16, - DHEA for 7 months. AMH improved = 0.2
2012 Oct/Nov - IVF # 2 = BFN
2013 Mrt - IVF # 3 Started stimming, Follies stopped growing ....cancelled
2013 May - Dec Various medicated cycles ... all BFN AMH Level : 0.53 2014 Jan - IVF # 4 = BFN

14 years 10 months ago #214690 by Blommie
nykie - yippyyy dit is wonderlik

klippie sterkte dink aan jou. Glo die maand kry jy jou BFP

Lynkie - jy moet ons vroeg laat weet wat daai POAS se. FXFX

Cisca - so bly alles gaan so goed. pas jouself mooi op

strikkie - BD BD BD BD

Jooste - dit is vreeslik. ek weet nie of ek n miskraam sal oorleef nie, sit sommer nou en huil.

ek is glo en vertrou dat ons sommer baie BFP gaan kry voor die einde van die jaar.

lekker and

File Attachment:

[link=http://daisypath.com] [/link]
File Attachment:

My Ovulation Chart

File Attachment:

ttc since: Jan 2011
June 2011 - December 2011: Progesteroon behandeling
Jan 2012 - June 2012 - Clomid 100g
June 2012: ML SA toets alles reg
Aug 2012 - Lap - Alles skoon
Sep 2012 BFP 13dpo
Sep 2012 - Miskraam
Oct 2012 - BFP 13dpo
The following user(s) said Thank You: Strik*kie