Hallo almal!
Ek het gou probeer opvang! Ek kan nie net nie alles lekker onthou nie...so vergewe maar.
Ansa: Dit is skokkend.....ek sal boos wees as my
Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.
Ruby: Jip...ek het nou wel Clomid gebruik, maar het in die 4 maande wat ek dit gebruik het amper 7 kg opgetel. Ek het wel ook meer geeet...en my vel was nie mooi in daardie tyd ook nie. Was nie baie daarmee beindruk nie, maar sal regtig enigiets doen om te kan swanger raak. Op die Femara verloor ek weer makliker gewig en daar is geen newe-effekte nie. Die FS se dat Femara my nie gewig kan laat verloor nie, maar dat my hormone wel gebalanseer kan word daardeur en dat dit my dalk help om gewig dan te verloor.
Klippie: Ek sal nie die warm watersak ding doen as ek jy is nie. Op die ander forum waar ek gesels het een van die meisies (haar pa is 'n GP en sy was ook al vir IVF...is nou swanger met 'n 2-ling) gese dat sy selfs warm baddens en warm komberse vermy in die tyd wat sy gestim het. Dit is blykbaar nie goed as die temp te hoog styg nie.
Pais: Swanger!!! Whooo hooo!!! Natuurlik swanger???

Baie geluk, dit is absoluut wonderlik!
AFM
My temps het lekker geval...en ek het 'n ligte spotting bespeur (...sug...so dit beteken waarskynlik dat die endo nou ook weer terug...!

)....so ek verwag AF later vandag of more.