× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

14 years 11 months ago #211934 by sexy~hexy
Strikkie...sit weer bietjie jou Skype aan.

Ek kry party maande ook erg O-krampe, dat my hele onderlyf lam is.

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 11 months ago #211931 by Strik*kie
Sorry, ek wou nog vra, hoe voel O-krampe en kry enigeen dit aan albei kante. is dit so seer dat jy eintlik dubbelvou ~ skies die laaste vraag klink simpel maar ek hoop julle weet wat ek bedoel?

14 years 11 months ago #211924 by CheriseF
More dames :)

Lynkie
Sterkte met al daai werk opvang.

Hexy
Sterkte met daai baas van jou.. ai tog.
Ons het die afspraak gehad vir vandag maar het dit gekanseleer want ons het huge uitgawes die maand! Dis glad nie lekker nie maar dis 'n realiteit.

Ek is op CD30 en ek het nogsteeds OV krampe :( ek weet nie of dit nog is van die sist wat gebars het nie maar dis eina. Selfs met die BD is dit baie seer na die tyd. Borste is gevoelig maar tog nie baie nie. Ek sit nie my hoop op 'n swangerskap nie, die teleurstelling is te groot. My temps het vreeslik geval vanoggend. My gynae se ons gaan nog 3 siklusse Fertomid doen en op die laaste een KI, wat ek nie verstaan nie want DH se spermtelling is baie goed.
Ek het darem nog 'n afspraak by Dr strikdas in Januarie.

14 years 11 months ago #211920 by Strik*kie
Hallooooo julle

Slakkie, ek hoop daai pille werk soos 'n bom en dat jy vat soos 'n Toyota!! :lol:

:lol: Feetjie, dalk kan jy dit weer begin gebruik, ek ken dit glad nie. Sorry Linda, het nog net gesien dat sommiges dit gebruik, maar ek dink dit sal vir my te stresvol wees. Temping was klaar vir my erg :blush: en nou het ek so half en half wer begin alhoewel ek bietjie vergeet en klaar uit die bed is en dan onthou. lol

Lynkie, ek is nou ok. Raak nog moeg maar baie van my aaklige simptomes is MIA - jippiiieeeeee. My snytjie is ook al baie mooi, net bietjie gevoelig met tye. Ai jong ek weet hoe voel jy oor die tyd wat aanstap, ek voel ook so, so ek hoop dit gebeur tjop tjop vir ons almal.

Klippie ????????????????????????????????????????????????????????

Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.

Nou ja girls sal maar geduldig wag vir Klipster, het mndend so gaan maar dol gaan.

14 years 11 months ago #211915 by sexy~hexy
More almal

Klippie....nou watse belangrike nuus wil jy ons meedeel?? Toe toe toe, spoeg uit!!!

Lekker bewolk hier by ons, hoop dit bly heel dag so.

Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.

Lekker snot en toe neus, glad nie lekker geslaap nie. Jayden het by my geslaap, maar hy het net so onrustig geslaap, dat ek hom later in sy bed gaan sit het. So gaan 'n lang dag vir my wees.

Ok...so wie trek waar in hulle siklus? Wie is in die 2WW, wie moet binnekort toets??

Ruby, wanneer is jou afspraak by Dr Pentz, of oom strikdas soos ons hier na hom verwys??

Nou toe dames, gesels later weer!

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

14 years 11 months ago #211904 by Lynkie
Naand al die dames

Ek kom vang gou op, want ons het kragonderbrekings gehad by die werk :angry: . So more is dit baie werk opvang!!

Hoop dit gaan goed met almal.

Klippie as AF moet kom, hoop ek vir jou part dis voor die naweek.

Cisca sterkte met die laaste BD, FXFX

Slakkie, ek hoop daai soy pille doen die ding hierdie maand.

Hi Feetjie, wat's nuus by jou?

Hexy, sterkte met die clomid.

Strikkie, hoe gaan dit met jou na die op? Voel jy alweer soos jou ou self?

Zettie, sterkte met die tanne en al die ttc planne.

Hallo al die ander...Cornel, Morgan, Linda, Ansa, Ankia, Jooste, Ruby..

Verder is daar nie nuus van my kant af nie...wag maar net om te gaan vir die volgende toets. Nog 'n maand wasted..en die tyd stap aan... :unsure:

Lekker aand

2008 - Blighted Ovum, D&C
2009 - 6 cycles 50mg Clomid = BFN
2010 Aug - 1 cycle 100mg Fertomid = BFP
Baby girl born (28 weeks) on 4 Feb 2011 premature, died 8 Feb 2011
2011 Aug - 100mg Fertomid = BFN
2011 Sept & Dec - 100mg Fertomid & Ovidrel = BFN
2012 Feb - IVF # 1 = BFN
2012 Mrt - Fertomid, Accupuncture = BFN
2012 May - Low AMH = 0.16, - DHEA for 7 months. AMH improved = 0.2
2012 Oct/Nov - IVF # 2 = BFN
2013 Mrt - IVF # 3 Started stimming, Follies stopped growing ....cancelled
2013 May - Dec Various medicated cycles ... all BFN AMH Level : 0.53 2014 Jan - IVF # 4 = BFN

14 years 11 months ago #211898 by Feetjie
Goeie naand jul almal

Linda -- jip ek het so 1 gekoop so paar maande terug,, kom ek se net - dit het nie goed vir my gewerk nie,, ;-) kan wel se dit het baie pret verskaf tussen my en dh. want ons het nie idee gehad hoe om hom te gebruik nie,en ek lees nooit manuals nie - sal mos self uitfigure
so nodig loos om te se ek het dit verkeerd gedoen,,,. so al wat ek probeer se weet net dit werk nie met uriene nie ;-) so ek dink nie myne werk meer so lekker nie.
mmmm Linda so - as jy dalk van begin af reggebruik sal hy dalk goed werk, maar vir my,, nee dis te intens ;-)
die stokkie werk beter maar ook as ek kan weet is dit nou positief, half positief of glad nie positief , want al my stokkies lyk altyd dieselfde...
So skuus, maar eks nie goeie raad gewer op ovuluasie bepaling nie ;-)

Klippie ek skreeeeeeuuuuu klip hard.

o Ansa, hi sien jou reply (dit was die vreemde-gedeelte) ek en vriendin was toe nie eens in onderwys nie (2007 - 2008) en het al 2 jaar terug ons 37% gekry van daardie jaar. So ons het geen maar geen idee waarvoor ons nou weer geld gekry het nie, maar gaan verseker nie slapende honde wakker maak nie. solank hul net aanhou om daardie rekening nr te gebruik is ek baie happy!!! ;-) geniet jou seuntjie!!! kan net dink jul kry si "klein" bietjie warm daar .. kyk daardie geweste is so naby soos die wildtuin aan die son!! indien nie warmer.

Hallooo NYkie - hoe gaan dit???? jammer as ek iets gemis het, maar hoeveel eiertjies het jul "ingeplant"?? is daar dalk kans vir meerlinge ;-)

Lekker aandjie julle almal