More almal
En hoe was julle naweek gewees?
Ankia, kan nie wag om die fotos van Joli te sien nie

Is sussa darem rustig?
Jooste, sterkte met jou afspraak by FS...en fxfxfx dat julle volgende siklus kan IUI doen!!
Cisca...dit is mos maar murphy's law...as mens wil he AF moet opdaag, bly sy weg, as mens wil he sy moet wegbly, daag sy op!!!
Klippie...wat het jou scan toe gewys en wat is julle PVA nou?
Ek het gesien op FB die mense daar bo in Gauteng het omtrent lekker reen gehad

Hier is dit glad koud vanmore, het gesien daar is weer 'n kouefront in die Kaap!
Ok...so op cd28 vandag, het Saterdag en Sondag so bietjie bruin gehad as ek afvee (tmi) sorry!! Gisteraand toe was dit rooi toe ek afvee, vanoggend weer net bietjie bruin....verpes dit as AF so woer-woer speel!!! Maar ek het krampe, so dis net 'n kwessie van tyd.
DH en Jayden het nog vanoggend lekker onder die komberse geslaap toe ek gery het.....DH werk eers weer Donderdag en Jayden het mos skool vakansie.
Ek en my vriendin het toe Saterdag 'n poging aangewend om haar nuwe baba af te neem...nou verstaan ek hoekom hulle se doen dit binne die eerste 7 - 10 dae...want 'n baba van 21 dae oud is glad nie meer lus om in te val by wat ons wou doen nie

Het so 'n paar mooi fotos gekry....dit laat my net meer besef hoe graag ek 'n fotografie kursus wil doen !!!
Anyway...baas is afsiek, so darem nie te dol vandag by die werk nie....gesels later weer!