× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 2 hours ago #208553 by CheriseF
Jooste.. ek is seker jy is sterk genoeg om dit te kan hanteer al is dit nie lekker nie :( ons probeer nou maar eers vir 4 maande en as ek 'n BFN kry dan is dit ook maar snot en trane!

Die situasie kan my partykeer baie ongelukkig maak.

Ek is bly jy sien die silwer randjie.. dat daar mense is wat deur veel erger gaan en baie langer wag..

Ek dit probeer met die ticker.. net nie seker of ek die regte een gepaste het nie so as hier 'n kode op kom.. verksoon maar ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 2 hours ago #208552 by joo~ste
Dankie, Ruby!
Ek voel ook dat 2 jaar en 4 maande 'n ewigheid is en huil baie daaroor en raak ook vrekked kwaad daaroor.

As ek egter luister na ander vrouens wat soms dubbel so lank soos ek probeer het...en wat dan nog miskrame ook tussen in gehad het - sjoe...dan weet ek ons almal het maar 'n pad om te loop en dan voel my pad nog nie so lank nie.

Hoe lank probeer julle nou weer?

As jy jou chart op FF gemaak het...en terwyl jy ingelog is...click jy daar bo (regs) op die menu lys by 'sharing'. Dan is daar 'n klomp opsies....waarvan jy dan gaan na 'charting home page' - ...'get code'.
Dit gee jou dan 2 kodes. Ek dink html en 'n bb -code. Ek dink dit is die BB-code wat jy dan in jou signature in paste. Ek is nou ook nie seker nie - probeer altwee en kyk watter een wys.

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

15 years 2 hours ago #208550 by CheriseF
Jooste.. hoe kry ek daai FF ticker gedoen?

Ek doen nou temps vir 2 dae.

ek het gaan kyk na jou chart... so vreeslik jammer dat julle al so lank probeer :cry: dis darem nie regverdig nie :(

15 years 2 hours ago #208548 by joo~ste
More almal!
Ek wil so graag die rugby ook kyk. Ek dink ek sal gou probeer om my dinge so te reel...sodat ek 'n bietjie kan wegglip! Ek hoop hulle gee hulle weer 'n lekker loesing...en ver VER!!

Hexy:
Ag nee, Hexy! Ek het nou net opgewonde geraak toe jy praat van 'n swanger-gevoel! Jammer, vriendin! :cry: Ek is net so erg desperaat! Ek droom al die laaste week elke aand van babas. Dan moet ek een vir iemand oppas in my droom, of dan maak ek my voordeur oop en daar le 'n babatjie in 'n wiegie vir my en wag! Kan jy dit glo!! Dit was gisteraand se droom. 'n Ou klein babatjie wat ek optel voor my deur en nie weet wie sin dit is nie. Ek steek dan die babatjie weg...want ek is bang iemand kom vat dit weer terug. Het dit nie eers vir DH genoem nie, want hy sal dink ek word koekoes.

Lynkie/Ruby:
Ja...maak soos Morgan se - teken in op FF...en begin sommer vandag al temp. Jy kan sommer click op die pienk link wat ek in my signature het..en dan kom jy by my chart uit..maar as jy bo (regs) register ...dan kan jy jou eie charts begin. Sit sommer dan vir julle links by julle signatures en dan kan ons almal koekeloer!

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

15 years 2 hours ago #208547 by CheriseF
Ai.. Jammer Hexy :(

Is dit nie dalk implantation bleeding/spotting nie?

Anders weet jy wat:

Every ending brings (ou siklus) a beautiful new beginning (nuwe AF) (filled with hope). ♥

Sterkte met die krampe! *drukkie*

15 years 3 hours ago #208545 by sexy~hexy
Nee wat, my gevoel van "dalk swanger wees" is toe nie so nie...het al klaar begin met ligte spotting....dit sal aanhou tot cd30...en AF sal dan opdaag....en ek het nou erg maagkrampe....ag wat.....

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 3 hours ago #208542 by Lynkie
Thanx Morgan sal maar van môre af begin....van onder af!!! :huh: :whistle:

2008 - Blighted Ovum, D&C
2009 - 6 cycles 50mg Clomid = BFN
2010 Aug - 1 cycle 100mg Fertomid = BFP
Baby girl born (28 weeks) on 4 Feb 2011 premature, died 8 Feb 2011
2011 Aug - 100mg Fertomid = BFN
2011 Sept & Dec - 100mg Fertomid & Ovidrel = BFN
2012 Feb - IVF # 1 = BFN
2012 Mrt - Fertomid, Accupuncture = BFN
2012 May - Low AMH = 0.16, - DHEA for 7 months. AMH improved = 0.2
2012 Oct/Nov - IVF # 2 = BFN
2013 Mrt - IVF # 3 Started stimming, Follies stopped growing ....cancelled
2013 May - Dec Various medicated cycles ... all BFN AMH Level : 0.53 2014 Jan - IVF # 4 = BFN