× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

14 years 11 months ago #208858 by klippie
More dames!

Jooste - ek weet jy wil dit nie hoor nie - maar ek stem ook vir IVF. Baie sterkte!

Iemand het gevra oor die laparoskopie - die medies het myne betaal, maar die rekening was so R15 000.

Cisca, is AF al hier? Gedog ons gaan cycle buddies wees!

Hoe gaan dit met strik?

Hallo al die ander girls - sal later bietjie personals doen!

Lekker dag!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 11 months ago #208856 by joo~ste
Hexy:
Jammer oor jou AF wat jou so karnuffel. Jy't nie dalk endometriose nie? Ek weet voordat hulle myne verwyder het, het ek sulke irriterende spotting gehad vir dae voor AF se opwagting. Sedert my LAP...het ek dit nog nooit weer gehad nie en dit is regtig heerlik! Betreffende die FS en 2de opinie. Ek het baie rondgevra, opinies gekry en met dokters gepraat voordat ek op die FS besluit het. Was vir 'n rukkie by 'n gewone gynie...en was so gefrustreerd! Daar het ek lekker tyd gemors. Daar is regtig net 2 persone wat ek na toe sal gaan en dit is my eie FS...en Dr. Pentz. Egter, hou ek van Wessels se aanslag en dit is vir my tans belangrik om by 'n Dr. te wees wat saam met my bid oor dit en my nie net bombardeer met 'n klomp feite en rekeninge nie.

Ek het al homeopaat oorweeg...maar sit so bitterlik ver van die beskawing af dat alles 'n geryery is en dit stress my net meer uit. Ek gaan egter van nou totdat ons in Febr die IVF doen meer oefen...ons diete aanpas, 'n paar ekstra supplements gebruik en ook meer gaan vir refleks en dan begin met akkupuntuur. Verder....bly ek nou maar op my kniee.

Ruby:
Ek voel darem beter vanoggend, dankie! Bly jy kon 'n vroeer afspraak by jou FS kry.

Lynkie:
Ja...op papier is daar nie 'n rede waarom ek nie kan swanger word nie. DH het goeie sperms...ek OV sterk (meeste maande 2 eierselle op ligte meds) en my buise is mooi oop. Ek het wel Graad I endo gehad, wat 'n jaar terug verwyder is en die FS se dat dit wel 'n invloed op hormone en fertiliteit het...maar dat as dit my rede was, ek in die jaar na my LAP al moes swanger geword het. IVF is die enigste manier om te sien hoe my eierselle se kwaliteit is en of my man se sperms dit kan binnedring en of die embies dan kan ontwikkel en aanhou groei. Voor ons nie dit doen nie, kan hy nie vir my meer antwoorde gee waarom bevrugting nie kan plaasvind nie. IVF se sukses is 40%...teenoor 20% sonder dit. IUI se sukses is tussen 7% - 12% en my FS se dat dit glad nie meer iets is wat hy doen in sy praktyk nie. Hy sal dit net doen as die man impotent is...of die vrou hostile CM het. Verder glo hy daardie R5000 - R6000 wat 'n mens daarop spandeer kan jy eerder vir 4 maande spaar en 'n IVF doen en dan 'n groter kans he...en ook meer antwoorde he.

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

14 years 11 months ago #208839 by sexy~hexy
More almal

Jooste....ek is regtig jammer om te hoor jou FS wil nie IUI doen nie...maar aan die anderkant....YAY vir die IVF??? Dalk raak jy nog normaal swanger voor dit, en kan al daai spaargeld gebruik vir 'n stunning babakamer....Ek moet net vra, het jy al 'n tweede opinie oorweeg? Of dalk 'n homeopaat gaan sien? Kan seker nie skade doen nie.....maar ons is hier vir jou deur dit als!!

Zettie...jammer om te hoor van vriendin wat oorlede is. Is maar moeilik om te fokus op TTC as als verder so deurmekaar is....vat dit nou maar net rustig, en laat weet ons wat wys jou toets.

Ruby, ek stem saam met Jooste....laat doen als sommer met een slag onder narkose. Dan kan jou gynie mooi sien wat gaan vir wat en waar is probleme, as wat jy dalk nou een prosedure doen en oor 'n maand nog een....

WB Linda...het jy darem fotos geneem? Jy moet bietjie kom opsit :) Laat weet ons wat se die dr....

More aan al die ander dames :) Wat is nuus?

Ok..cd29 vandag...en ek haat dit as ek voor AF spotting het...dan dink ek AF is hier, dan is dit net weer bruin....vanoggend was dit weer rooi...so het nou maar weer 'n pad ingesit i.p.v panty liner....Het die gynie se spreekkamer gebel om te hoor of ek nog 'n voorskrif Clomid kan kry, die keer gaan ek Clomid probeer en nie Fertomid nie....hulle sal my later in die week bel want hy is nie daar nie...

Lekker daggie verder!!!

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

14 years 11 months ago #208837 by Blommie
More almal.

Ons is terug van Mozambique en dit was n wonderlike tyd saam met DH. Sit nou voor dr se spreekkamer en wag vir my afspraak. Is so op my senuwees. Het die naweek iets wat soos af lyk maar weet nie of dit dit was nie. Net 2 dae en baie min . Sal seker nou nou weet wat presies aangaan.

Zettie baie jammer om te hoor van jou vriendin. Big big hug

[link=http://lilypie.com] [/link]
File Attachment:

[link=http://daisypath.com] [/link]
File Attachment:

My Ovulation Chart

File Attachment:

[link=http://lilypie.com] [/link]

ttc since: Jan 2011
June 2011 - December 2011: Progesteroon behandeling
Jan 2012 - June 2012 - Clomid 100g
June 2012: ML SA toets alles reg
Aug 2012 - Lap - Alles skoon
Sep 2012 BFP 13dpo
Sep 2012 - Miskraam
Oct 2012 - BFP 13dpo

14 years 11 months ago #208836 by CheriseF
Jooste..

Dankie vir die informasie.

Hoe voel jy vanoggend?
Darem het julle nou 'n PVA en jy weet dat jy nie vir nog 'n prosedure moet gaan wat moontlik onsuksesvol kan wees nie. Ons embrace die toekomstige IVF saam met jou!

Niemand het ooit gese dit gaan maklik wees nie.. maar niemand het gese dit kan so moeilik raak nie :(

My emosies loop ook maar hoog vanoggend :cry:

Lynkie..
Ek is bly jy kon 'n vroeer afspraak kry! Dis great :) ek kon eers die 9de Januarie 'n afspraak kry by 'n FS maar ek was ook gelukkig dat een 'n opening gehad het vir die 26 OKtober.. so ek is kort op jou hakke ;)

Vir al die ander dames.. doen julself 'n guns en lees Jesaja 54:1 - dit gee mens nogal baie hoop!

14 years 11 months ago #208835 by Lynkie
Môre julle

Rustige aand gehad..nie ge-bd nie, sal maar vanaand nog om seker te maak...

Jooste dalk gebeur jou BFP nog voor die nuwe jaar en dan het jy nie eers nodig op die hope geld uit te gee vir IVF nie. As ek mag vra, hoekom stel hy IVF voor? Want daar is mos nie 'n rede hoekom jy nie kan swanger raak nie? En is IVF se sukses statistieke hoër? Jammer vir al die vrae, maar ek dink ek beweeg maar in dieselfde rigting van IVF. :dry:

Zettie, so jammer oor ju vriendin. Laat weet asb van die progesteroon.

Ruby, ek's nou op CD 17 en het net 'n natuurlike siklus die maand want Gynie is met verlof, maar ek het die 12de 'n afspraak by hom om te hoor wat volgende...En dan waaroor ek baie opgewonde is, my afspraak by die FS is vervroeg van 7 Des na 18 Oktober. So ek het 'n besige maand wat TTC aanbetref.

Cornel, wat gebeur in jou valley?

Lekker dag vir almal.

2008 - Blighted Ovum, D&C
2009 - 6 cycles 50mg Clomid = BFN
2010 Aug - 1 cycle 100mg Fertomid = BFP
Baby girl born (28 weeks) on 4 Feb 2011 premature, died 8 Feb 2011
2011 Aug - 100mg Fertomid = BFN
2011 Sept & Dec - 100mg Fertomid & Ovidrel = BFN
2012 Feb - IVF # 1 = BFN
2012 Mrt - Fertomid, Accupuncture = BFN
2012 May - Low AMH = 0.16, - DHEA for 7 months. AMH improved = 0.2
2012 Oct/Nov - IVF # 2 = BFN
2013 Mrt - IVF # 3 Started stimming, Follies stopped growing ....cancelled
2013 May - Dec Various medicated cycles ... all BFN AMH Level : 0.53 2014 Jan - IVF # 4 = BFN

14 years 11 months ago #208811 by joo~ste
Hi julle!
Ek het gou probeer opvang...maar dalk nou al weer die helfte vergeet. Jamr! Hexy...pragtige fotos...jammer oor AF oppad is! Klippie - sterkte met die stim! Ek is seker hierdie die laaste IVF wat jy gaan doen voordat jy kniediep in die doeke is! Zette - regtig jammer oor jou vriendin...dit is vreeslik!

Ruby:
Daar is 'n spesifieke naam wat hulle dai prosedure noem HSG (??)..of so iets. Hulle spuit kleurdye onder deur die serviks...en forseer dit deur die buise en kyk dan of dit in die buik uitloop. Hulle doen dit gewoonlik saam met 'n laparoskopie, want dan kan hulle beter sien. Daar is nog dokters wat dit as 'n "spreekkamer prosedure doen". Ligte verdowing en jy sit sommer in 'n spesiale stoel...en dan doen hulle dit, terwyl hulle op 'n spesiale scan kyk of die vloeistof uitloop. Egter, sal ek dit nie aanbeveel nie. Dit is blykbaar seer en dan weet jy net die helfte. Ek het myne verlede jaar saam met my laparoskopie laat doen. Met die laparoskopie...gaan hulle van buite af (Deur jou maag) in met dai kameras en kyk na die uterus, eierstokke en buise. Dis toe dat hulle die mioom gesien en verwyder het en ook endo verwyder het. Hulle het terselfdertyd 'n histeroskopie gedoen. Dan gaan hulle vaginaal met 'n kamera in en bestudeer die binnekant van die uterus en kyk of hulle die openinge van die 2 buise kan sien. EN toe het hulle ook die HSG gedoen (ek dink dit is wat hulle dit noem?). Die FS het toe sommer met die laparoskopie kamera gesien hoe die vloeistof deur die buise tot in my buik vloei. So...ek het sommer alles op een slag laat doen en ek was onder narkose en dit is beter.

AFM
Het lank met FS gesels en die kort en die lank is dat hy nie IUI aanbeveel nie. Wereldwye statistiek is 7% - 12% en hy se dat hy dit omtrent nie meer in sy praktyk doen nie, want die sukses stem ooreen met wereld statistieke en dit laat hom net moedeloos. Tensy daar 'n erenstige manlike faktor is en hostile CM die probleem is...dan is dit 'n opsie, maar hy stel voor ek begin geld spaar en doen IVF. So....ons gaan intussen net rustige siklusse op Femara he (om my kanse darem net 'n klein bietjie te verhoog)...maar intussen geld wegsit en vroeg volgende jaar IVF. Aan die een kant is ek bly ons het nou 'n regte PVA, maar aan die ander kant is my hart so seer en is ek so vies omdat my lyf my so in die steek laat. Nooit as te nimmer sou ek gedink het dat ek hier sy opeindig...meer as 2 jaar later...met spaarplanne vir IVF nie. :cry:

Ek is doodseker dat ek more sal beter voel. Het maar my ou pakkie Femara stert tussen die bene by die apteek gaan haal en sal maar dit doen vir die volgende maand of drie en dan so Feb/Mrt gaan vir IVF.

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment: