Ai ek al weer baie gemis. Het n rowwe naweek gehad. Moes huis skoon maak. En elke spiertjie is seer, maar hou daarvan. Mag mos nie oefen nie, so is lekker om weer te voel die spiere het gewerk. Alles met babe hardloop nog mooi, behalwe vir vreeslik vivid drome wat my laat wakker skrik en dan kan ek nie weer aan die slaap raak nie.
Vrydagaand toe se ek vir ML ek dink hierdie is n dogtertjie en daar droom ek Saterdag aand van die mooiste dogtertjie naam. Züne. ML nie veel gehou van die naam nie. Ek bly om te hoor dat ek nie al een is wat sukkel met name met ML nie. Ek dink hy is aspris, want hy wil weet vooraf en ek hom nog nie gese ons gaan uitvind nie hehehe. Maar hy hou darem van my keuse twee wat Hailey is. Skoonma dink ook dis n dogtertjie en klaar pienk booties gekoop. hehe die klomp aan die gang hier by my.
Jammer om te hoor van die wat nie die rocker gekry het nie. DIs regtig nie mooi van Kalahari nie. Hoop hul kan n back order vir jul uitsorteer.
Elkgeval hoop almal n lekker daggie verder, my baas weet uiteindelik ook nou ek is swanger so nou is dit volstoom ahead en ek is sommer gese kliente mag my nie ontstel nie en ek moet hul stuur hehehe. Dis gevaarlik om vir my te se.