Gogga, ek sal 'n plan maak en dit Durbanville toe stuur vir jou. Sal jou laat weet wanneer jy dit kan optel.
Ek sal belangstel in die koffie date. Ons moet mar kyk wie stel nog belang.
3xmom, ek het al sulke drome gehad toe ons nog gesukkel het om swanger te word. Freak mens vreeslik uit!! Mar dis ongelukkig nou mar nog een van die
fabulous simptome!!
MammaO, dis reg. Jy kan al daai goedtjies kry as niemand anders belangstel nie. Jy moet net sê hoe ons kan maak om dit by jou te kry. Jy kan my pm as jy wil.
Este, ek gebruik sommer Avon se spry aftersun. So 'n sprei bottel is beter as die een wat jy moet aansmeer as dit so seer is. Ek verbrand ook elke jaar so.
Sjoe julle, ons sal seker moet plan maak en nou op 'n naam besluit. Meeste van julle het nou al name ne? Ek en my man kan net nie saamstem op iets nie.
PS: Dokter het darem nou 'n ointment en 'n stool softner voorgeskryf. Movikol. Dis nie 'n laxative nie, help net die derm so bietjie, sê sy. En 'n wenk vir iemand wat dalk in die toekoms sukkel met die goete...
Sy sê mens moet 'n surgical handskoen vat en die vingers vol water maak, afknoop en dan afknip en in die vrieskas sit. Dan sit jy die ys-vingertjie daar op die aambei om swelsel te laat sak. Sy sê niks werk beter nie.
Ek weet, ek weet!! Nogal 'n funny mental picture, maar ek gaan dit probeer!!