More almal, hoop julle het ‘n lekker naweek gehad!
Dankie 3xmom, darm nie skade gelei met vleis of so nie, ek word weekliks betaal en koop so vleis vir die week. Gelukkig was daar net 2 pakkies vleis in vrieskas wat ons op die gasstoof kon gaarmaak
Twinkle, hier was ‘n fout met ‘n kabel of iets en hulle het lank gevat om dit reg te maak, gewoonlik is die krag nie gereeld af nie, en hier is boorgatwater en munisipaliteitswater. Net boorgatwater werk nie as die krag af is… Is nie ons plaas nie, my man werk hier, maar sal ook nie weer in die dorp/stad wil bly nie

Sien uit daarna om 'n kleinding op 'n plaas groot te maak, dit was my grootste wens as kind om op 'n plaas te bly!
Andie, ek is by Wesfleur Hospitaal in Atlantis, en is nogal baie beindruk met hulle. Hulle is baie georganiseerd en behulpsaam. Ag, daai pakkie is te pragtig! My skoonsus het al vir my dogtertjie kleertjies gekoop en dis net so cute! Sy het strokie by gegee ingeval dit eintlik ‘n seuntjie is lol. Ai, jammer oor die ongemak met die aambei probleempie

Kan ek dalk vra vir so ‘n tidy dingetjie en die kussingkie? Juis netnou vir my man gesê aangesien die kot blou is, en die gordyne groen, gaan ek maar met groen, blou en pienk gaan vir baba se goedjies. As iemand anders nie ook van die goedjies wil he nie kan ek dit als vat en oortolliges by 'n welsyn gaan afgee as dit reg is met jou...
Ai Haffie, dis nou simpel van daai vrou gewees… Ek’s baie bly jy was op die rustige perd!