More almal!
Sjoe, lanklaas so bietjie gesels. Eerstens, voorspoedige 2015 en welkom by die geboortejaar van ons gedoentetjies!
Verder is ek vandag (vir 'n 2de keer) terug by die werk. Verlede week was ek hier, maar toe val ek (baie hard) en beland in die hospitaal. Klein babatjie is vir so 2 dae gemonitor maar sy het toe gelukkig niks oorgekom nie (ek het op my maag geval). Maar my knieg het lelik seergekry, ek het seker onbewustelik meeste van die val met my knieg geabsorbeer. So hy is nogsteeds verbind en geswel. My pubisbene het ook seergekry, so nou het ek 'n belt wat ek dra.
Verder het die dr my ook Maandag gesê dat aangesien ek mos nou hierdie hoe bloeddruk het, gaan sy my nie verder as 38 weke laat gaan nie, so sy sal my dan induseer. Ek is GLAD nie happy nie, ek het nog nooit iets goeds van induksies gehoor nie. So ek het 'n datum vir induksie of keiser van 16 April.
Maar babatjie is al 860g!!! Sy groei te lekker, ek voel haar ook darem elke dag. Haar kamer is ook klaar geverf, pappa het vreeslik hard gewerk!!!
Gogga, dankie vir die tip oor die stoeltjie, Andy het my laat weet, so ek het gister ook een bestel! Baie dankie ook vir al die ander tips oor doeke en dinge. Ek dink ons het nogal alles nou (behalwe genoeg consumables), so dit sal maar op my lysie wees vir die ooievaarstee.