Sjoe, julle klets so baie, ek moet hier sit en notas maak sodat ek kan onthou vir wie ek wat wil sê!!
Irene, daai plek vra maar R550 vir die huur van die monitor vir 3 maande. Eintlik soek ek net die monitor gedeelte, nie so erg die breathing pad nie. Dink nogal dit sal mens paranoid maak, soos Twinkle gesê het.
Sover het ek net seker gemaak by my medies dat my hospitaal op hulle DSP lys is, hoeveel/wat hulle cover in hospitaal en watse cover die baba sal hê as sy dalk moet NICU toe gan. My dokter het vir my vertel een van haar pasiente se babatjie moes na 7 dae in die NICU Tygerberg toe geskuif word want toe wil die medies nie verder betaal by Panorama nie. Ons het darem gelukkig GAP cover ook ekstra wat tot 500% mediese fonds tariewe betaal, so dit wat die medies nie dek nie, sal hulle betaal. So ek is geheel en al sorted vir die hele hospitaal storie.
Twinkle, jy moet tog die tannie wat jou goedjies gemaak het se kontak besonderhede vir my stuur. Ek sal moet gordyne kry, besef ek nou met 'n skok!! Miskien ook net hoor of die Soft Spot meisie dit kan maak.
Hbwoman, stuur vir my jou e-mail adres dan forward ek vir jou Soft Spot se pryslys. Jou medies is baie cool. Familie van my was ook daar op. Hulle is ook die ENIGSTE medies in SA wat dekking het vir infertility. Maar dis n closed scheme, so enigiemand kan nie sommer net daar aansluit nie.
My dokter charge elke keer net vir 'n konsultasie alhoewel sy elke keer 'n scan doen. Die enigste scans wat ons voor moet betaal was die 12 weke fetal assessment en nou die 20 weke ene. En dit kan ons darem terug eis by die medies.
Ilse, daai goggatjie is baie cute!! Is dit een van daai goedtjies wat die sterre/prentjies in die dak maak in die donker kamer?
Ek haal my hoed af vir julle lapdoek-mammas. Ek sal dit nooit kan doen nie.