HBWoman, jammer jy voel nog so sleg!! Maar ek is bly jy gaan nou die geslag uitvind!! So exciting.
Haffie, ek kry ook meeste van my groot goed 2de hands. Nou wel by my suster, maar ek glo nie mens moet so baie geld spandeer voor baba kom nie, nie as jy die opsie het om goeie kwaliteit goed goedkoper te kan kry nie. Daai baba gan nog baie geld kos as hy/sy eers hier is.
O ja, en ek het daai Chelino 3 wiel pram. My man LOVE dit, maar ek hou meer van 'n 4 wiel pram.
Twinkle dankie vir die tip oor daai Mum & Baby House. Ek sien hulle het 'n Angelcare Breathing monitor te huur. Ek dink nou daaraan om dalk dit te huur by hulle vir 3 maande. Ek wil bitter graag een hê maar dit is nou maar 'n nice-to-have vir my want ons plekkie is nie groot genoeg om al daai geld te regverdig nie. Ek sal altyd vir baba kan hoor huil, maakie saak waar in die huis ek is nie. Maar ek sal baie rustiger slaap as ek een het!!
3xmom, geluk met jou 2 groot seuns!! Moenie te hartseer wees nie. En van die dae het jy weer 'n enetjie om oor te faf!!
Ilse, ek dink jou kamer lyk pragtig!! Kan nie wag om te begin met myne nie.
Ek wou nog vir julle sê, ek gaan my beddegoed laat maak (enigste groot splurge) by hierdie vroutjie. Sy is in Brackenfell, maar sy deliver landwyd. My suster het haar gebruik, so ek weet ook haar goed is goeie kwaliteit, soooooo cute en nie so bad geprys nie. Haar facebook page
www.facebook.com/SoftSpotBaby?ref=ts&fref=ts
Ek het haar pryslyste as iemand soek.