heart Mei/Junie 2015 Mammas!

11 years 9 months ago #253349 by MammaOlifant
Replied by MammaOlifant on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Niks formeel nie Irene, net so nou en dan as iemand 'n app of iets design en hulle wil Afrikaans ook hê, dan vertaal ek vir hulle woorde en sinne. Alles freelance werk.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 9 months ago #253344 by IreneL
Replied by IreneL on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
MammaO, watse vertaalwerk doen jy? Ek's 'n vertaler by die Parlement :)

Baby #1:
BFB 21 Sept
Born May 2015

File Attachment:

11 years 9 months ago #253343 by IreneL
Replied by IreneL on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
3 X Mom en Zettie, ek is weer so erg op die Milo-drinks, daai koues in die boksie! Verslaaf, koop elke oggend vir my twee by die kafee oorkant die pad :)

Baby #1:
BFB 21 Sept
Born May 2015

File Attachment:

11 years 9 months ago #253342 by MammaOlifant
Replied by MammaOlifant on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Marijke, ek freelance deur oDesk.com. Meestal Admin assistant/virtual assistant tipe werk, somtyds doen ek so bietjie translation werk en transcription ook. Ek het dit altyd gedoen so saam met ander werk, maar het besluit om nou voltyds te freelance :) Sover lekker, maar ai dit verg baie dissipline.

Ek het ook so gesukkel met water vanaf week 5 (wat nou eintlik week 6 was) Kon glad nie drink nie, toe gaan koop ek vir my daai Brita Fill&go bottels by Pick n Pay met die filtertjie in, en vind as die water yskoud is, en deur die filter loop is dit bietjie beter, maar het vir so 3 weke op aanmaak vrugtesap en sprite geleef... Nie te gesond nie, maar nou ja, mens moet vloeistof inkry.

Ilse, wat my datum aanbetref, volgens lmp is ek al oor 11 weke (lmp 10 Sept), maar het maar geskat ek's nie so ver nie agv vorige lang siklusse van 37 dae +. Maar lyk my hierdie siklus sou korter gewees het as ek nie swanger geraak het nie. Dit was maar my 3de siklus anyway, want ekt vir meer as 'n jaar lank glad nie iets gekry nie. Toe ek begin gewig verloor met Tim Noakes se eetplan, het dit sommer teruggekom, en 3 later toe is ek sommer swanger ook! :D

11 years 9 months ago #253340 by 3xmom
Replied by 3xmom on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
hahaha! as ons almal in dieselfde plek gebly het sou ek geglo het dit was in die water of lug vir die van ons wat nie water in kry nie ;)

ek kry ook nie baie geeet nie. my 5 jarige eet op die stadium meer as ek op 'n sitting.

zettie, ek se jou daai goed is awesome!!! hehe

11 years 9 months ago #253339 by zettie
Replied by zettie on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
3 X MOM haha ek lewe ook van geel sterristampies dit is darem snaaks hoe die goed werk.

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

11 years 9 months ago #253338 by Bona Dea
Replied by Bona Dea on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Hallo uit Mauritius al die mense!

Lyk my almal sukkel nog erg met al die verskillende simptome. Ek het nogsteeds geswelde voete wat wel vandag darem beter is.

Dit is absoluut hemels en die paradys hier, ons geniet dit vreeslik baie! Ons hotel is ook stunning - was vandag basies die heel dag in die see gewees.

Andie en zettie, geniet die scans more!

MO, bly als het goed gegaan, interessant dat jy nou sommer 'n week verder swanger is!

Ek: 35
ML: 35
Dogtertjie: April 2015
Pretoria