heart Mei/Junie 2015 Mammas!

11 years 9 months ago #253337 by Hbwoman56
Replied by Hbwoman56 on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Dankie vir die raad 3xmom. Ek probeer vrugte eet en veral gedroogde appelkose, want ek sukkel met baie lae yster telling ook nog. Maar ek nie groot op die vrugte ding nie. Kan glad nie water drink nie, so kry bietjie water in met ys, en verdun liqui fruit so bietjie.

Sukkel iemand anders met die hoeveelheid jul kan eet op n slag? ek kan deesdae nie meer as n handpalm grootte ete op n slag eet nie, en dan is ek presies n uur later weer naar en erg honger. Is baie weird.

Ek is saam met jou op die reuke wat ek optel. My man spot lekker met my en se die K9 unit kan my maar aanstel.

[link=http://lilypie.com] [/link]
[link=http://daisypath.com] [/link]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 9 months ago #253335 by 3xmom
Replied by 3xmom on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Hallo julle,

Bly om te hoor alles het goed afgeloop die naweek MammaO

Sjoe julle, ek dink die groepie se simptome is nogal erg verwant... hehe

myne: ek kry ook nie rooi vleis in die gesig gekyk en vir die eerste paar weke kon ek nie water in my lyf kry nie.

ek kry darem nou klein glasies water gedrink maar gaan wild op melk met piesang flavour nesquick tipe iets...

verder is ek maar net so lui, as ek die hele dag kan slaap sal ek op cloud 9 wees :P

HBwoman, ek het ook met die hardlywig heid gesukkel met die coke saam. hiers raad: kry vir jou perskes en appelkose, dit help wondere en dit is natuurlik en gesond ;) en dit is een van my cravings.

ons naweek was lui ons was Saterdag op die aakligste shopping trips gewees... dit is die eerste keer dat ek 'n volwaardige shopping trip doen vandat ek weet ek ek swanger, mense, ek is seker baie ouens daar buite bad nie ek het hulle almal geruik en die vleis afdeling :sick: :sick: .... dit was erg die veiligste afdeling was die wasgoed seep afdeling. ek kon nie asem haal daarbuite nie... manlief dink natuurlik dit was funny, maar ek was groen die hele trip! :sick:

elkgeval, hoop julle het 'n awesome daggie verder!!

B)

11 years 9 months ago #253333 by Marijke
Replied by Marijke on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Hoop almal het 'n heerlike naweek gehad!

MammaOlifant, van een werk van die huis mamma af tot 'n ander, watse werk doen jy?

Na die maag kiem het vleis my ook afgesit maar dit raak beter. Brood kan ek amper nie eet nie en simba chips - moet my tande borsel om van die smaak ontslae te raak, kon vir die langste tyd ook nie water drink nie, maar nou met die filter aan die kraan gaan dit beter!

Married for 13 years

11 years 9 months ago #253332 by MammaOlifant
Replied by MammaOlifant on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Ek het my due date en ticker gaan verander, aangesien scan 11 weke gemeet het op Saterdag. Ek het maar oorspronklik 'n paar daggies afgetrek, want my siklusse was gewoonlik 37 dae lank en ekt iewers uitgewerk op lmp datum en siklus lengte dat due date 26 Junie sou wees. Die sonographer het gesê kleinding was defnitief al 11 weke op Saterdag, en sy skat my due datum op 20 Junie. Ek het sommer amper 'n week ge-fast forward ;)

11 years 9 months ago #253329 by IreneL
Replied by IreneL on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Zettie ek was ook erg afgesit vat vleis, sjoe, my arme man het baie sleg geeet die laaste ruk - behalwe dat ek vir niks juis lus gehad het, het ek ook heeltyd als verbrand of dit het net sleg uitgekom, selfs macaroni!

Maar lyk my daai fase van geen vleis is nou vir my verby, behalwe dat ek steeds nie lus het vir bacon nie, behalwe as dit bros gebraai is. Ek is wel heelyd lus vir jelly en roomys, en wimpy (of enige plek eintlik) se chips!

Baby #1:
BFB 21 Sept
Born May 2015

File Attachment:

11 years 9 months ago #253325 by zettie
Replied by zettie on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
MO geluk met die verjaarsdag en bly alles het goed gegaan met die scan.

Hallo al die ander.

My kant gaan dit goed geen klagtes behalwe dat ek sukkel om vleis teeet nie. Baie opgewonde oor m
more se scan want gaan nou eerste keer `n regte babatjie kan sien :)

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

11 years 9 months ago #253320 by IreneL
Replied by IreneL on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Andie, sal dit more die eerste keer wees wat jy na Dr Muller se praktyk gaan? Syt nie self my fetal assessment gedoen nie, die sonographer het, maar sy was baie oulik gewees. Ek hoor party mense se dr Muller self is 'n bietjie kwaai, maar die sonographer was darem nie, sy was baie rustig en vriendelik en het 'n lekker lang scan met myne gedoen :)

Baby #1:
BFB 21 Sept
Born May 2015

File Attachment: