heart Mei/Junie 2015 Mammas!

11 years 10 months ago #253267 by Marijke
Replied by Marijke on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Baie geluk met al die verjaarsdae!

En geniet die wegbreek kans Ilse.

Ons ry vandag see toe om die laaste dingetjies by die strandhuis reg te ruk voor die stormloop van huurders oor die Desember vakansie.

Sjoeee, bietjie naar is een ding, maar tande doek moet ruil op 'n nugter maag is genoeg om my weer in die bed te laat inkruip! Jinne die kinders hou my op my tone!

Nou toe, laat ek solank begin pak, hopelik kry ons nog so bietjie skoolwerk ook in voor ons ry!

Married for 13 years

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 10 months ago - 11 years 10 months ago #253265 by MammaOlifant
Replied by MammaOlifant on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Dankie Lagogies en weereens al die ander wat geluk gewens het :)

Ek is 10 weke vandag! Uiteindelik ook double digits :D Kan nie wag vir more se scan en om uiteindelik officially die nuus te kan deel nie. My pa het gister op Facebook gepost van sy jongste dogter wat 30 is en nog geen sprake van 'n kleinkind van haar af nie, toe kon ek maar net smile! Ek moet maar net seker maak alles is okay voor ek my ouers vertel, want hulle was absoluut stukkend met my miskraam 3 jaar terug. Mens glo alles is 100%, maar daar is altyd daai klein stemmetjie wat fluister en sê "wat as". Met vorige miskraam het ek gedink ek is 10 weke, maar toe ons scan, toe kom ons agter kleintjie het dit nie verder as 4 weke, 5 dae gemaak nie. Bygesê ek het amper niks simptome gehad daardie tyd nie, net seer borste, maar hierdie keer voel alles anders, so ek is positief! Soos ek sê daardie stemmetjie wil net nie stilbly nie!

Maar genoeg van my! Ek hoop julle almal het 'n heeeeerlike naweek! Ilse, geniet Mauritius, en lekker verjaar Dinsdag!

Ek sal laat weet sodra ek kan hoe dit met die scan gegaan het, maar more is so hectic dag, sal seker eers Sondag gougou inloer. :)

11 years 10 months ago #253264 by Bona Dea
Replied by Bona Dea on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
More almal!

MO - bly jy het lekker verjaar, ek is seker julle gaan more so lekker scan en dan die wonderlike nuus met almal deel!

lagogies - o ja, jy verjaar Maandag - baie geluk so lank!!! Gaan julle bietjie feesvier hierdie naweek?

Ek verjaar dinsdag :woohoo:

Nogsteeds so jammer vir al die wat nog met die naarheid sukkel, dis niks lekker nie!

Wel, ek het so paar dingetjies om klaar te maak by die werk vanoggend, maar ek wil probeer om teen lunch tyd hier uit te wees sodat ek kan gaan klaar pak!

Geniet al die scans en hopelik teen die tyd wat ek terug is (10 des) is almal se naarheid weg!

Sterkte dames!

Ek: 35
ML: 35
Dogtertjie: April 2015
Pretoria

11 years 10 months ago #253263 by 3xmom
Replied by 3xmom on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
More!!

Happy Friday!! :rock: :woohoo:

@ Ilse jy moet Mauritius geniet!! ek glo dit gaan awesome wees!!
@MO bly om te hoor jy het 'n heerlike daggie gehad gister
@ die res, klink of dit goed gaan by julle, HBWoman, sterkte girl! Daai naarheid sal ook verby gaan glo my.

AFM,

Dis Vrydag, awesome!! Eks vandag 11 weke :woohoo: een week ook en ek maak klaar met die eerste trim. My naarheid raak nou minder, aansienlik minder, dis nog net in die oggende, maar ek het gevind dat as ek vinnig ietsie eet soos 'n vrug of 'n koekie dan voel ek beter en kry ek daai massive Vitamien pil af, so dit is regtig nog net reuke wat my vang, en die gedagte aan koffie en rooivleis.... dis wat ek mis maar dis wat my vang :cry: .

Ek bly moeg, ek wil 7uur in die aande al gaan slaap, ek moet begin opvang op NCIS en Survivor, ek mis te veel episodes... maar nou ja.

Hopenlik gaan hierdie 'n lekker rustige naweek wees sonder Loadshedding, ek het redelik dingetjies om te doen.

Ek het die awesomeste geskenke by 'n vriendin gekry, 'n moses crib en 'n baby bouncer! ek is so excited, ek wil net begin bymekaar maak en koop, maar aan die ander kant wil ek net eers weet wat ons het!!

by die werk gaan dit besig, so dit is goed, hou mens uit die kwaad uit ;)

Julle moet 'n lekker daggie he en 'n heerlike naweek, ( of vakansie vir Ilse :silly: )

tarra B)

11 years 10 months ago #253260 by Lagogies
Replied by Lagogies on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Olfantjie jy moet sommer lekker verjaar! Jammerdis n daggie laat!

Jy is seker die jongste van ons klomp -Lol en ek seker die heel oudste!! Daar is mos klomp wat nou verjaar!!! Ek word die 1ste 40!

Wie is die ander wat nou binnekort verjaar?

Me: 42 low AMH
DH: 50 all well

2012
IUI #1 BFN
Nov 2012 IUI #2BFP! M/C 7 weeks
2013
IUI #3, #4, #5, #6
IVF #1 Sept 2013 BFP! 4 weeks So Blessed! Oct 2013 10 weeks no heartbeat. Evac. Heartbroken
2014
IVF #2 IUI #7 IVF#3 IUI #8 BFN
IUI #9 Sept 2014 BFP!!!!! 4 weeks. Thank you God, you have answered our prayers
28 May 2015 Little Boy born.

11 years 10 months ago #253258 by MammaOlifant
Replied by MammaOlifant on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Dankie julle :) Ek het 'n rustige dag gehad en lekker ontspan en gaan hare sny. My man het my met 30 soentjies wakker gemaak - was so sweet!

En 'n ou kleintjie in die maag is defnitief die beste geskenk waarvoor mens kan vra!

11 years 10 months ago #253244 by Hbwoman56
Replied by Hbwoman56 on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Happy Birthday MammaO. SJoe jy het n baie nice baas. Hoop jy het n geseende dag en n jaar vol vreugde.

Ilse- hoop jy geniet jou laaste twee daggies en jy moet jou vakansie gate uit geniet.

Die naarheid is wild by my. So gehoop gaan dit heeltemal mis. Ek steek nog my swangerskap weg vir almal by die kantoor, maar is bietjie moeilik met die heeltyd wil dames toe hardloop. Ons maar n klein kantoor en almal klaar snif in die neus.

Ek het n interresante artikel gelees in die nuwe baba en kleuter. Deel graag met jul oor die scans. Dis vir my darem lekker om te weet ek gaan in die volgende paar maande tot die groot dag my kleintjie gereeld kan hoor. Dink om net twee keer te gaan is n straf.

[link=http://lilypie.com] [/link]
[link=http://daisypath.com] [/link]
Attachments: