heart Mei/Junie 2015 Mammas!

11 years 10 months ago - 11 years 10 months ago #253144 by IreneL
Replied by IreneL on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Gogga my vriendin se baba was ook baie groter as eerste een (4.2kg!) en is ook op 38 weke uitgehaal, gelukkig sal sulke groot babas fine wees. Daardie selfde vriendin van my het met albei babas keiser gehad en sy was ook vreeslik gou weer op die been, veral met die tweede ene. Die dokter het met haar eerste baba ook vir haar gese die baba se koppie sal te groot wees. Ek dink die tegnologie met sulke goed verander elke dag, en normale geboortes en keisers het maar albei hul gevare (behalwe as normale geboorte 100% verloop, dan is dit seker nog beter).

Ek sal maar sien hoe my baba groei - ek is redelik kort en klein terwyl my man groot is (rugbyspeler gewees). Sy sussie se eerste baba was huge en sy het baie gesukkel tydens geboorte, die tweede enetjie was weer baie kleiner, so dit verskil maar.

Ek dink ook voorgeboorteklasse sal my net onnodig verder ontsteld oor hierdie goed. Ek verkies om te dink almal lag die baba letterlik uit soos daai een meisie op die eerste seisoen van 9 Maande (weet nie of iemand dit gekyk het nie!), ha ha ha ha.

Verder voel dit net vir my vreeeeeeeeeslik lank tussen elke scan, ek tel letterlik die dae af, daai 13 weke scan was vir my so lekker gewees om als te sien!

Baby #1:
BFB 21 Sept
Born May 2015

File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 10 months ago #253143 by Gogga
Replied by Gogga on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Hallo julle. Ek is vandag 9weke...woohhoooo.

Ek wou baie graag normaal kraam met my seuntjie. Maar kon ongelukkig nie. My seuntjie het groot koppie gehad en het op 38w5d was sy gewig 4.11kg. Maar met 'n ma van 1.9m en pa van 2m sou ons mannetjie seker lkr groot wees. :blush:

Ek is nie spyt oor my keiser nie,want gynie het selfs gesukkel om hom uit te kry,ek het bietjie geskeur ook.

Ek het myself gedwing om dag 2 bietjie te stap in hospitaal,elke dag bietjie meer,ek moes want ons het op daai stadium in duplex gebly.

Dag 1 en 2 by die huis bietjie styf en seer...maar het vinnig gewoond geraak. Al ons vriende was verbaas om my op dag 3 te sien by die huis waar ek maklik rondbeweeg en kos gemaak en skottelgoed gewas het.

My gynie het verlede vrydag gesê ons sal moontlik die baba al op 38w moet uithaal...blykbaar is meeste 2de babas groter as 1ste..veral met so lang ma en pa...
Ek sou graag normaal wou kraam...het vbac oorweeg maar my snit is nog te vars...moet ten minste ouer as 2jr wees...

Oja omtrent die voorgeboortekasse....ek en manlief was daar...ek dink nie dis regtig nodig nie...maak mens net bang...jou dr kan jou wys hoe asemhaling tydens geboorte werk en als verduidelik omtrent epiduraal en spinaal ens.

Met my vorige swangerskap het ek op 16weke begin wees....en teen 20 weke was ek duidelik.... :laugh:
Ekt met vorige swangerskap 14kg opgetel...omdat ek rukkie op bedrus was....hoop om nie die keer so baie op te tel nie...

Me 33
DH 31

Got married on 3Nov 2012

BFP 11 Des 2012
Miscarriage 22 Jan 2012(Blighted ovum)

BFP 14 April 2013
EDD 20 December 2013
Birth of Alexander 11/12/2013
4.11 kg

BFP 24 Oct 2014
Beta#1 1053 (24/10)
Beta#2 4682 (27/10)
Due Date 20 June 2015

File Attachment:

Notes:
File Attachment:

File Attachment:

docs.google.com/spreadsheets/d/1DaygNR_S...9JIqf-oF2R0sK1I0LAlf

11 years 10 months ago #253142 by Hbwoman56
Replied by Hbwoman56 on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Zettie - ek vir my die beste ding onder die son gekoop. n Preggie belly kussing. Vou lekker onder jou kop en druk teen my lyf vas dan support my hele aand deur dat ek half op my sy le, maar glad nie op my maag nie.

Ek beplan beslis normaal kraam, wil baie "old school" wees. Glad nie voor af pienk of blou weet nie, en wil daai skin on skin gevoel met my miracle he direk na geboorte. Jul kan gerus op you tube gaan kyk na the business of being born. Baie interesant.

Ek rely maar op my apps wat my daagliks info gee oor swangerskap. Het n pregnancy day to day boek, maar lees dit eenkeer n week vir die week vooruit.

Ek sien water geboorte is vreeslik popular. Is daar iemand wat dit oorweeg?

[link=http://lilypie.com] [/link]
[link=http://daisypath.com] [/link]

11 years 10 months ago #253140 by zettie
Replied by zettie on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Oja ek wil gou hoor hoe slaap julle ek word ammekaar wakker dan le ek op my maag. Hoe gaan ek keer fat dit gebeur?

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

11 years 10 months ago #253139 by zettie
Replied by zettie on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Ek wil ook graag normaal kraam as ek kan. Julle my maag staan al doer en ek is maar 10 wekies.

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

11 years 10 months ago #253137 by Twinkle
Replied by Twinkle on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Die krampe in my kuite my ook in trane gehad veral die nag toe altwee saam kramp .... kraam my glad nie in trane gehad nie.... so ja dink daai krampe is n ander seer....

Me: 31
DH: 32
TTC #2 since Oct'12

Oct 12 - Aug 13: Fertiboost & Acupuncture
6Aug: FS - Homeplan - Fertomid (50mg)
27Sep: Start with Clomihexal for 5 days
04Oct : Follie scan 1 14mm and 1 @ 12mm
08Oct: 1 Follie @ 19mm
Jan'14 - FS appointment STOP treatment
Okt 14 BFP
#1 BETA 1907
Due date 27 June

11 years 10 months ago #253135 by IreneL
Replied by IreneL on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Ja my nefie is 'n dokter en se my dokter sal dophou hoe groot die baba is, maar dat dit eintlik gaan oor die grootte van die baba se kop, meer as die gewig.

Maar ja, ek twyfel glad nie dat ek sal vra vir 'n epiduraal nie, ek sal ook sommer vooraf vra daarvoor as mens kan :p Ek het nou die aand gehuil net oor ek 'n kramp in my kuit gehad het, so ek dink ek gaan eens probeer braaf wees nie :)

Baby #1:
BFB 21 Sept
Born May 2015

File Attachment: