heart Mei/Junie 2015 Mammas!

11 years 11 months ago #252414 by MammaOlifant
Replied by MammaOlifant on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Ag moeder Ilse, dis awesome baie geluk!

Ek het vanoggend twee ginekeloee (gats ek hoop dis reggespel!) gebel by Blaauwberg hospitaal. Die eerste een, Dr. Tanya Victor, is op kraamverlof tot volgende jaar, en die tweede een, Dr. Suretha Bester, kan my op 8 weke sien, so ek het 'n afspraak met haar. Dankie vir die advies julle :)

My hare val deesdae vreeslik uit. Het iemand anders dit al met swangeskap ondervind, of dalk is dit net toeval.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 11 months ago - 11 years 11 months ago #252410 by Bona Dea
Replied by Bona Dea on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Nog fotos

Jammer julle, die ander fotos wil nou glad nie oplaai nie, ek weet nie hoekom nie,

Ek: 35
ML: 35
Dogtertjie: April 2015
Pretoria

11 years 11 months ago #252409 by Bona Dea
More almal!

Hoe gaan dit vandag?

Ja Irene, dis darem alles teken vana baba, al dink mens nogsteeds dis heeltemal onmoontlik en onwerklik! Ek is bly jy is nie naar nie, dis darem maar regtig aaklig! :sick: Nog net 1 slapie voor jou scan, dis baie opwindend!

MammaOlifant - Waar woon jy? In SA sal alle gynaes scans doen, hier word nie groot onderskeid getref tussen 'n ginekoloog en 'n verloskundige nie. Jy moet maar vroegtydig begin bel aangesien jy nie iemand het nie en dan moet jy ook vir die ontvangsdame sê jy is swanger, anders gaan hulle net vir jou sê daar is nie plek nie.

Wat my betref voel ek 100x ligter vandag! Gister se scan was absoluut amazing! Al die biochemie wat vir my gedoen is, is 100%, niks fout nie, alles werk soos dit moet.

Babatjie is ook perfek, on het alles gesien, die mondjie en kakebeen, skedel, handjies, voetjies, vingers en tone, neusie, hart, magie, niere ens. Baba is so amper 7cm van koppie tot boudjies en die NT meting was 1.5mm, baie normaal, geen teken van Downs of iets nie. Baba was vreeeeeeeeslik besig gewees, wou nie stilsit vir fotos nie, heeltyd geswem en gespeel en gedraai en vrugwater gesluk. Hartkloppie was 160 bpm. Dr sê sy dink dis 'n dogtertjie, maar sy sal nie haar graad daarop sit nie. Ek dink sy is verkeerd, hierdie is beslis 'n seuntjie!

Ek heg so paar fototjies aan! :woohoo: :rock:

Pretoria
Attachments:

11 years 11 months ago #252407 by haffie
Replied by haffie on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Hi almal. En die naarheid en bloat word erger. En my seuntjie was elke half uur op gisteraand met seer keel en toe neus. Ek voel poegaai.

MammaOlifant, sterkte met die kies van gynae. Dis rerig nogals belangrik dit julle op die "same page" is met wat jy wil hê. So wees van die begin af baie duidelik met jou verwagtinge. Almal se scanning aparaat nie van die selfde standaard nie, en soms stuur hulle jou na ander praktyk vir die groot scans.

Volgende dinsdag is my eerste afspraak en scan. Bietjie senuweeagtig (haat die eerste afspraak met al die "formaliteite") maar opgewonde om krummel te sien en hart kloppie te hoor. Dit maak als werklik.

Irene, my dokter van ook eers van na 8 weke vir eerste scan.

Lekker dag julle!

[link=http://lilypie.com] [/link]

[link=http://lilypie.com] [/link]
The following user(s) said Thank You: MammaOlifant

11 years 11 months ago #252385 by MammaOlifant
Replied by MammaOlifant on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Dankie vir die "welkom", julle.

Sterkte met die assessment, Ilse.

Ek het nog geen afsprake met dokters of iets nie, ons het Donderdag uitgevind van die swangerskap en ek het dadelik vir my prenatal vitamiene en Omega 3 supplements gaan koop - die swangerskap was 'n groot surprise! Ek is een van daai mense wat nie sommer na 'n dokter toe gaan nie, tensy ek half dood is nie, of in die geval, swanger. So ek weet nog nie wie om te gaan sien nie. Ek ken nie regtig die dokters of gynae's nie. Simpel vraag - doen alle gynae's scans?

11 years 11 months ago #252383 by IreneL
Replied by IreneL on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
ha ha, nee ek is defintief baie moeg. ek is nie naar nie, maar kry wel "food aversions", baie kos sit my net heeltemal af so dis moeilik om gesonde goed te kry wat ek kan eet - op die oomblik is ek net lus vir ProNutro en gemmerkoekies! Ek kry ook sooibrand van chocolates. Maar dis op party dae erger as ander. Maar ja ek is permanent moeg, so dit is seker darem n teken van die baba :)

Ja ek moes lank wag vir die eerste scan, dis ongelukkig die eerste beskikbare afspraak wat ek by my ginekoloog kon kry :( Ek wou nie graag na iemand nuuts toe skuif nie so ek het maar die afspraak gevat. Sy vat elke geval glo eers mens van 8 weke - 10 weke vir eerste scan.

Baby #1:
BFB 21 Sept
Born May 2015

File Attachment:

11 years 11 months ago #252381 by Bona Dea
Sjoe Irene - jy hou lank uit voor 'n eerste scan! My eerste scan was op 7w5d, so dis ookal 5 weke terug!

Fetal assessment is wanneer mens die bloedtoetse (wat ek so 2 weke terug gedoen het) se uitslae terug kry, hulle screen vir onder andere down sindroom. Dan die scan self meet hulle al die organe en ook die vog agter die nekkie om te kyk dat alles reg is en of daar dalk afwykings is.

So ek neem aan jy is dan nie juis naar en moeg as jy nog nie regtig swanger voel nie?

Pretoria