more more almal!
hoop dit gaan goed met julle almal.
eks lekker moeg vandag!! en glad nie reg vir vandag nie.
ons het 'n rustige naweek gehad, wel soort van, ek het Armandt se goedjies uit gesorteer en gewas, en sy sakke al gepak. ek sal myne so bietjie nader aan die tyd pak want daars nog 'n paar goedjies wat ek wil en moet gaan kry.
Gister was ons by my skoon ouers, my skoon pa het laasweek verjaar so ons was die dag saam hulle en die ander familie. was lekker, die kids het sommer oorgeslaap ook hulle kom eers more huis toe. sjoe, dit voel vreemd om nie die manne om my te he nie, maar tog rus mens bietjie uit ook. Ouma kry hulle jammer omdat hulle skooltoe moet gaan in die skool vakansie. al speel hulle net die hele dag en leer nou niks nie, is dit nogsteeds te erg vir haar

.
Armandt begin nou by tye afdruk, ek dink hy het nou finaal klaar gedraai en begin nou settle vir geboorte. hy skop ook nie meer so wild nie, hy roer nou net, dink dit is 'n bietjie beknop daar binne. so nou en dan kry ek 'n lekker seer trap of 'n hou in die blaas maar verder roer die outjie nou net. darem nogsteeds gereeld genoeg om nie bekommerd te raak nie.
Juandre het net so afgedruk en geroer van so 30 weke af. maar hy het my seer gemaak hier van 34weke af. so ek vermoed A gaan dieselfde streke uit haal as J en op 37 weke sommer normaal probeer kom. sal maar sien. dalk verras hy ons ek kom eers later. maar nou ja.
Nog net 2 weke Ilse!! sjoe tyd vlieg ne! wie volgende na Ilse?
hoop julle daggies vlieg lekker vinnig dat die naweek nader kan kom!!