heheh lekker giggel ek nou vir julle!
Met Christo was ek die aand voor sy geboorte REG langs die kraam teater ingeboek, nie in die gewone maternity suite nie. julle dit was scary genoeg. maar hulle het vir my kom se, sekere mammas is drama queens en gaan woes te kere, maar dit is nie altyd so wild nie.
ek het ook nooit die hele toer of klasse of enige iets gedoen nie, want dit was net vir my te scary, veral toe van die vrouens by die werk hulle horror stories vertel, het ek besluit ek wil nie nog stories hoor nie.
Ek het die naweek vir my van Mr P se oefen broeke gekoop, dit is regtig gemaklik, ek soek nog net hempies om by te dra, ek gaan nie pjs saam vat nie, ek gaan daarin slaap en loop sodat ek nie elke keer as ek uit die kamer gaan of iemand kom kuier 'n japon hoef aan te trek nie. die kamers is oor die algemeen ook heerlik warm vir die babas so ek dink nie julle hoef te warm te pak nie.
by PTA oos het die familie besoektye gehad behalwe pappa en boeties& sussies. hulle kon kom en gaan soos hulle wil. Baba was ook in die kamer gewees behalwe die eerste nag (as jy gekeiser het) omdat die meeste mammas nog baie seer het. MAAR hulle bring daai trollie baie getrou vir voedings tye, so as jy keiser, moet jy maar weet jy gaan 'n paar keer wakker gemaak word die eerste nag
van nag 2 af slaap baba by jou in die kamer. jy het nogsteeds die opsie om baba kamer toe te stuur as jy so wou. dit het lekker gewerk vir my met bad tyd wanneer ek wou gaan bad. dan is daar darem iemand om 'n ogie te hou oor baba