More almal!
Twinkle ek is nog met julle, net baie stil

Elke keer wat ek iets wil post word ek weer besig by die werk. En by die huis is dit chaos met baba kamer regmaak, en die mense verf by ons en maak ons tuin reg EN dan het ons staffie nog 10 baba'tjies gekry wat ek na moet kyk. My man werk op n plaas en hy kom eers in die aande so 7h by die huis so alles dit is in my hande bedags as ek half 4 by huis kom.
Ek is hierdie week 33 weke. Die tyd gaan nou bitter vinnig. Het die naweek by baby shower gehad, en baie lekker mooi en oulike goedjies gekry en die mans doekebraai gehad so het darem nou lekker klompie pakke doeke. Kort nou nog net klein goedjies soos vessies en spoegdoeke.
Babakamer ook darem klaar. Sal vir julle foto's post.
Gister my moed sommer gesak, ek het n oulike vroutjie gekry wat in huis gewerk het en na baba sou omsien bedags as ek werk toe moes kom tot einde van jaar, toe besluit sy dit is nou nie meer vir haar lekker om skoon te maak nie. So sit nogals met hande in hare nou. Maar ek glo daar sal n uitweg kom. My man se dit dalk teken dat ons net nog iemand beter sal kry of daar n ander uitweg sal kom.
Gaan volgende week vir 34 weke. Sien uit om die mannetjie weer te sien. Die spasie raak nou net bietjie beperk al. Voel of my maag wil bars al klaar.
Van hoeveel weke af sal jul se moet sakke gereed en gepak gewees?
Pajamas is n kopseer ek kry nerens pajamas met knopies nie.... Wil nie dik winter pajamas vat nie want Mei maand darem nog nie so koud nie en Paarl kan maar warm raak.
Haffie jy vra oor slaap, ek slaap AKLIG, die sooibrand kry my onder soos totaal en al. Ek dink ek gaan deur Gaviscon soos koeldrank. Is al op voorskrif pille vir sooibrand maar help ook net mooi niks nie. So ek le heelnag wakker met sooibrand en verder net ongemaklik.
Lekker dag vir jul almal!!