Este ... welkom terug....
Ai man weet presies waarvan jy praat met ML op plaas. My man self plaas bestuurder in vrugte bedryf en ja soos jy weet was dit nou SUPER HOOG seisoen vir hom ... en vol dag werk maak dit nie juis makliker nie ne.... Ek baie bevoorreg om halfdag te werk dit maak soveel dinge makliker
STERKTE ek hoop daar kom nog n engel oor jou pad... dit sal great wees as jy iemand by die huis kan he dan is al die huis werkies ook klaar as jy by die huis kom middae ....
WOW 33 weke - gaan jy probeer vir normaal? Het jy gesien wat ek gepost het re Dr van naweke kraam ens? Weet nie of jy ooit daaraan gedink het nie naweek kraam ens?
Jy moet kyk of jy nie dalk iewers strappie borsvoed toppies kan kry nie ek het daai tyd met my seuntjie dit gebruik as PJ"S en oefen broeke van Mr P .... great gewerk. "Gelukkig" hoef ek nie die keer te worry oor knope ens nie aangesien ek weet ek kan nie borsvoed nie maak dit net soveel makliker om PJS te kies.
So jammer om te sien van die sooibrand en die slaap ... STERKTE nie meer lank nie....