heart Mei/Junie 2015 Mammas!

11 years 5 months ago #257821 by Hbwoman56
Replied by Hbwoman56 on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Gou vinnig in loer. sit nog heeloggend en krieket kyk. So gutted vir ons manne, maar so gaan dit. So nou moet ek wikkel met die werk. Super excited my maternity datums goed gekeur en nog net twee weke dan handig ek my werk oor, dan kan ek tot baba kom net supervise en relax. Het vandag n groot verassing gekry. My goodie bag van my medies het gekom, eers junie verwag. Sal vanaand alles uitpak en vir jul foto stuur op whatsup groep.

Wie het die babysense boeke al gelees? Ek sou dit gekry het in die sak maar sien hul vir my n ander een gestuur toe ek sommer met my ebucks die koester baba en slaap kindtjie slaap boeke bestel. Blykbaar dit baie goed om nuwe "dom" mammas soos ek te help om kleinding in roetine te kry.

Het iemand anders registreer vir die Woolies little foot hamper?
kan nie wag om my Dischem hamper te kry nie. Hoop nie dis so disappointing soos die PnP een nie. Alhoewel nie kan kla nie, my doeke vir die hospitaal is gecover met daai een.

[link=http://lilypie.com] [/link]
[link=http://daisypath.com] [/link]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 5 months ago #257819 by LizeMari
Replied by LizeMari on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Elke Gynea verskil maar dink ek, hulle doen waarmee hulle gemaklik is, as daar iets spesifiek is wat hulle wil dophou of selfs as hulle net wil veilig speel sien hulle jou seker meer gereeld. Ek doen net wat die Dr. vir my se om te doen. Gee vir my ook gemoedsrus soos jy se Irene........enige iets vir n gesonde baba met 10 vingers en 10 tone.

<a href="lilypie.com/">lbdf.lilypie.com/TikiPic.php/3WGkPmT.jpg" width="60" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" />lbdf.lilypie.com/3WGkp2.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Pregnancy tickers" />

11 years 5 months ago #257817 by 3xmom
Replied by 3xmom on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
hallo Julle!

Sjoe, my maag trek nou sommer 'n knop na die krieket situasie, (sports nut hier :silly: :P ) ai so so naby tog so so ver

anyhoo, jip gesien my dr wil ook nou skielik my elke 2de week sien.

ek gaan nou die 13de April vir my volgende scan 30w3d my 4d is die 15de April

DAN, wil hulle my die 4de Mei sien 33w3d die 18de 35w3d die 1ste 37w3d, ek gaan kyk om die 18de sin te skuif na die 29ste en die 1ste sinne te kanselleer, want sover werk Mei maand my R5300 uit... EN dit is nog ML se verjaarsdag. dit is hopeloos te veel... en ek voel met my vorige twee het hulle my nie so baie op die einde gesien nie, want dit was keisers. EN sou iets gebeur kan ek mos net bel en ingaan as dit nodig is.

Hoop dat dit goed gaan met julle almal!! Ek was gister mommy down gewees. ek vermoed ek het ge "od" op melk en nou werk my lyfie nie so lekker daarmee saam nie. die verskriklikste maagkrampe en naarheid gehad, sonder koors (daarom dink ek nie dit is 'n virus nie) so voel maar bietjie meh vandag.

gister die sadste fliek gesien ( vir die wat nie op my fb is nie) If I stay, oh my word ek het snot en trane gehuil :tmi: dit was soooo sad, ( na die tyd wonder ek tog of dit nie maar die pregnancy hormone was wat ook maar saam gewerk het nie)

My oudste het die mooiste rapport huis toe gebring, vannnaand is dit ouer aand. ek wil bietjie daai boeke gaan kyk, nie juis met juffrou praat nie, ek dink sy is great anyway :P **proud moment**

Wel, dis maar al van my. hordes om klaar te kry,

gaan nou lunch

Lekker daggie

:heart:

11 years 5 months ago #257815 by Twinkle
Replied by Twinkle on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Ek glad nie geworry wanneer ke moet gaan nie is seker daarvan hy sal my nie laat kom indien dit nie nodig is nie.... ek maak my afsprake ook so 5 weke uit mekaar en nie elke 4 weke nie ek gaan nou eers weer op 30 weke...

Het beslis nie so baie met my oudste gegaan nie...

Me: 31
DH: 32
TTC #2 since Oct'12

Oct 12 - Aug 13: Fertiboost & Acupuncture
6Aug: FS - Homeplan - Fertomid (50mg)
27Sep: Start with Clomihexal for 5 days
04Oct : Follie scan 1 14mm and 1 @ 12mm
08Oct: 1 Follie @ 19mm
Jan'14 - FS appointment STOP treatment
Okt 14 BFP
#1 BETA 1907
Due date 27 June

11 years 5 months ago #257814 by IreneL
Replied by IreneL on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Hulle sien mens meer gereeld teen einde van swangerskap want meer goed kan "verkeerd" gaan binne kort tydperk, soos jou vrugwater kan te min raak, plasenta kan wegskeer, ens ens ens. Die goed sal nie sommer gebeur nie maar dit kan, so ek gee nie om om nou meer gereeld te gaan tot die einde nie. Rather safe than sorry. My dokter sien mens basies ook van 32 of 33 weke elke twee weke.

Baby #1:
BFB 21 Sept
Born May 2015

File Attachment:

11 years 5 months ago #257810 by LizeMari
Replied by LizeMari on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Ek sal moet hoor bt my dr. hoe gereeld hy my sal wil sien na die volgende afsraak die 2e April. Nie dat ek bekomerd is oor iets nie, dr ook nie sover ek weet nie, hy se net elke keer hoe gesonde swangerskap ek het! Baie om voor dankbaar te wees!!!

PLUS ekt nog so klein bietjie tyd nodig vir daai babakamer. ML raak darm nou ook kriewelrig oor sy deel wat hy moet doen!

<a href="lilypie.com/">lbdf.lilypie.com/TikiPic.php/3WGkPmT.jpg" width="60" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" />lbdf.lilypie.com/3WGkp2.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Pregnancy tickers" />

11 years 5 months ago #257809 by IreneL
Replied by IreneL on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
My besoeke is nou op 33 weke, 35 weke, 37 weke, 39 weke en dan een vir ingeval ek oor my due date gaan.

Baby #1:
BFB 21 Sept
Born May 2015

File Attachment: