More julle!!
Lol Dolla, ek het gedink nr 1 is perfek vir my
Ek het ook nipple shields gebruik met my seuns. Pigeon het 'n lekker sagte ene, Avent sinne was baie hard en Juandre het niks daarvan gehou nie, ek wil graag die keer 'n Tommee Tippee kry. hulle lyk ook lekker sag.
PJs vir hospitaal dink ek Twinkle se idee is 100%. mens beweeg so baie rond tussen baba kamer met bad tyd ens, dat mens nie elke keer 'n kamerjas wil aantrek nie. Ek gaan ook vir my van daai broeke en toppies kry. dit werk lekker. ek hou inelkgeval nie veel daarvan om heeldag al dag in pjs te wees nie.
Twinkle, ek stem saam daai maternity pad is aaaaaaaklik!! en ongemaklik, ek het ook oorgeskakel na die gewone tipes toe.
Julle kan julle glo meeste van ons is al oor die halfmerk of amper daar?!
My wors klim deesdae baie oor my en het nou skielik weer by ons op die bed begin slaap.... (hy slaap gewoonlik by die seuns) hulle se mos jou troetel diere voel dit aan - party raak mos erg oor jou en ander verwerp jou .... die ou is deesdae (nagte) iets yslik, hy sit weer skoot en brom vir die kinders as hulle hom wil vat.... hyt tot 'n liefde vir ml ontwikkel (die twee hou normaal weg nie baie van mekaar nie

)
vandag gaan dalk bietjie warmer wees as gister, maar dit is darem nog bietjie hanteerbaar, hoe gaan dit met julle kaapse dames?
Julle moet 'n awesome daggie he!!