Ha ha plesier LizeMari - lag nou lekker oor die vanilla!! Mense kan regtig mal raak ook sulke klein goedjies ja, dis so snaaks en ook n rede hoekom ek nie daai groepe op fbk wil verlaat nie - die Mamahood Cape Town ene is die beste, die goed wat van daai vroue se laat my lekker lag! Ek stuur gereeld screen shots daarvan vir my nefie dan wil hy iets oorkom

Ek het nou die aand pasta gemaak met bietjie (soos in bitter min) witwyn in - gedink ek moet dalk 'n foto neem en op daai groep post net om te sien hoe die mense van hulle koppe af raak!! Ekt selfs nou die dag gaan sushi eet want ek kon net nie meer uithou sonder dit nie (wel by 'n plek wat ek weet altyd skoon is ens).
Ek gaan dinge vat soos dit kom, al is ek bang vir normaal kraam. Ek dink ek is so bang daarvoor oor ek glad nie 'n verwysingsraamwerk daarvoor het nie - ek en albei my sussies is met keisers gebore en my ma was nooit spyt daaroor nie (ek moes so gebore word oor ek laat was en induksie het nie gewerk nie). En dan weer soos ek se is my nefie SUPER pro-normaal kraam, in fact, hy se hy verkies dat vrouens nie epiduraal vat nie (HA HA HA)...maar tot op 'n punt, as dinge 'n kans het om verkeerd te loop dan vat mens nie kanse nie. Ek wil nie te veel daaraan dink nie juis oor enige iets kan gebeur en ek wil nie myself opwerk as iets nie uitwerk soos ek beplan het nie.
3xMom, dis crazy dat hulle nie 'n naelstring om die nek as gevaarlik beskou nie!! My goeie vriendin wou so graag normaal kraam en het regtig probeer, tot dokter vir haar gese oukei tot hiertoe en nie verder nie hulle MOET nou keiser - toe baba uitkom was naelstring om sy nek en hy was al blouerig in die gesig. So ek vat eerder die kans dat die dokter net "lui is" / "kans vat"/ "haastig is" eerder as wat ek die kans vat wat my baba sal benadeel.
My dokter is in elke geval ook pro-natuurlik. Syt gese my baba is bietjie klein maar solank sy elke week gewig optel gaan sy nie daaroor worry en haar uithaal totdat sy dalk ophou groei nie. My afspraak op 35 weke is 45min lank, dan bespreek sy al die opsies met mens.
Ek sal nog kans sien vir normaal, maar oi wei ek is tog so bang daai epiduraal werk nie - ek dink ek sal dan moord pleeg! Hahahaha