heart Mei/Junie 2015 Mammas!

11 years 7 months ago #256673 by LizeMari
Replied by LizeMari on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Irene,
Hoe sit ek my Lilypie sticker as signature?

<a href="lilypie.com/">lbdf.lilypie.com/TikiPic.php/3WGkPmT.jpg" width="60" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" />lbdf.lilypie.com/3WGkp2.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Pregnancy tickers" />
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 7 months ago #256671 by LizeMari
Irene

Ek troos my daaraan my Dr. is al 67 jaar oud! Hy het al meer babas in die wereld gebring as wat een so vrou al gesien het. So ek luister met n rustige hart na hom. Dink dis juis daai fb groepe wat my so nervous maak. Ek is van nature nie n kommerpot mens nie.

My hoop is om normaal geboorte te skenk en daarna te borsvoed, sou die liewe Here anders besluit is dit hoe dit is. Ek is gelukkig by n dokter wat pro natuurlike geboorte is,maar nie jou baba se lewe in gevaar sal stel nie. Hy is ook posetief oor borsvoed en voorsien geen probleme nie.

Mens lag soms lekker vir die fb groepe se posts, hulle kan vir dae aangaan oor die alkohol inhoud in vanielje geursel en of n mens bierbrood mag eet ens. ens. Verstaan daar is vrouens wat moeilike swangerskappe en of miskrame gehad het ,maar ek glo nie die oorsaak vir n miskraam of geboorte defek le in vanielje geursel of n slukkie bier nie!

Voel nou sommer lekker tuis hier. Dankie Irene

<a href="lilypie.com/">lbdf.lilypie.com/TikiPic.php/3WGkPmT.jpg" width="60" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" />lbdf.lilypie.com/3WGkp2.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Pregnancy tickers" />

11 years 7 months ago #256669 by 3xmom
Replied by 3xmom on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
o ja, en raad van 'n 3rd time mom... moet NOOIT OOIT dat iemand jou laat skuldig voel omdat jou nou nie kon normaal kraam nie en of jy 'n keiser gekies het of nie geborsvoed het of wat ookal nie. dit is jou baba, jou keuse, jou besluite.

:heart:
The following user(s) said Thank You: LizeMari

11 years 7 months ago #256667 by 3xmom
Replied by 3xmom on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Irene, ek stem 100% saam met jou. omdat ek ook in daai geval was met christo. ek was op 'n forum waar hulle jou vertel jy kan geboorte gee met die naelstring om die nek. gits ek was by 'n vroue tee 'n paar maande na die tyd saam my ma en jou wragtig daar sit hierdie tannie wat vir my vertel sy het al 'n baba gevang wat ook met die naelstring om sy nek gebore is. wel kuddos vir haar, maar daai kans gaan ek nie vat nie.

dit is hoekom ek amper 40km ry na my dokter toe na my hospitaal toe. teveel horror stories. en hierdie comfortzone wat ek het met my dr gaan ek nie verlaat nie.

daar is redes hoekom jou dokter doen wat hy/sy doen, en hoekom dit so verskriklik belangrik is om na hom/haar te luister en te doen wat hulle se.

dit maak my so vies as mense wat niks weet nie skielik alles weet omdat hulle iets op facebook of google of waarookal gelees of gehoor het en nou op ander af forseer.
The following user(s) said Thank You: LizeMari

11 years 7 months ago #256663 by IreneL
Replied by IreneL on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
LizeMari ek hou ook nie daarvan as mense dit doen nie want almal se ervarings verskil - ek hou ook glad nie van die druk wat party vroue op ander sit nie, soos bv met borsvoed en natuurlik kraam / keiser....ek is op so een ander Fbk groep en dit raak belaglik daar! Daar's selfs vroue wat ander vroue aanraai om nie na die dokter te luister nie, en goed se soos dat "dokters net wil geld maak". Dis dalk waar in sommige gevalle, maar definitief nie alle gevalle nie, en ek luister eerder na 'n dokter met mediese kennis as 'n vrou wat dink sy weet beter omdat iets vir haar gewerk het en nou neem sy aan dit werk vir almal.

My vriendin by die werk se buurvrou se dogtertjie is doodgebore oor die vrou geweier het dat die hospitaalpersoneel die baba monitor toe sy in kraam gaan want sy wou nie mediese intervention he nie. So ek luister beslis eerder na mense wat medies gesproke beter weet! My nefie is 'n dokter en baie pro-natuurlik kraam, maar hy se self daar is eenvoudig gevalle waar dit nie uitwerk nie en dat dit gebeur vir 'n rede, en dat dit verskriklik frustrerend is as vrouens by die hospitaal opdaag en nie na raad wil luister nie.

Baby #1:
BFB 21 Sept
Born May 2015

File Attachment:

11 years 7 months ago #256655 by DollaD5*
Replied by DollaD5* on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Twinkel is jy op die whatsapp groep?

11 years 7 months ago #256654 by LizeMari
Dolla, ek is self bang daarvoor. Ek het gedink ek verwag n seuntjie, sommer maar net wat ek gedink het geen bevestiging gehad nie. En die Dokter het gese dis n dogtertjie, nou is ek ook bang my voorgevoel was reg! :whistle: