heart Mei/Junie 2015 Mammas!

11 years 7 months ago #255588 by 3xmom
Replied by 3xmom on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Ek hoop jy kry die mooiste fototjies!! Jy moet dit geniet. Ons sin sal seker by PTA Oos self gedoen word by Storksnest ek kan self nie wag dat die tyd nou moet aanbreek vir ons sinne nie.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 7 months ago #255587 by Bona Dea
Replied by Bona Dea on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Dit is lekker bederf ja :-). Kan nie wag om te sien hoe lyk die gesiggie nie!! Ek gaan na 4D scans by Parkview in Moreletapark.

Ek: 35
ML: 35
Dogtertjie: April 2015
Pretoria

11 years 7 months ago #255586 by 3xmom
thanks Ilse, jip dit was ontstellend, veral omdat ek vandag 21 weke op die kop is, maar voel nou beter dat boeta begin skop het. so hy is darem ok...

ek kry ook woes warm. die werk se aircon hardloop al van vroeg af op 16 grade. ons kar se aircon werk soms soos hy wil. dink die gas is klaar of besig om te klaar te raak. of een van die sensors is vuil.

O lekker! die 4d is awesome, waar gaan jy vir jou 4d? jy moet dit geniet! en Maandag se afspraak sommer ook. dit is nou lekker bederf!

11 years 7 months ago #255585 by Bona Dea
Replied by Bona Dea on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
More almal

Ai, jammer om te hoor daar is siekes tussen ons, dis nou glad nie lekker nie!

3xmom, jammer jou dag het deurmekaar begin met die droom en amper laat wees, dit krap sommer die hele dag om.

Ek kry vrek warm, die heeltyd. My kar se aircon werk nie, het dit woensdag laat regmaak, maar dit maak nogsteeds nie koud nie, so ek is nie gelukkig daaroor nie.

Sien uit na more 12:00, dan het ons ons 4D scan en dan Maandag weer ons dr besoek, sommer 2x wat ons haar gaan sien binne 48uur!

Verder het ek nie veel nuus nie, baie bly dis Vrydag, kan darem so bietjie later slaap more oggend ;-)

Ek: 35
ML: 35
Dogtertjie: April 2015
Pretoria

11 years 7 months ago #255583 by 3xmom
Hallo Julle!

Happy Friday!!!

Twinkle, ai jong, hoop jy en Haffie voel sommer gou gou beter. :heart:

Ja die UIF stories... gedink ek sal hulle 'n luitjie gee en uitvind hoe lank voor die tyd kan mens registreer.

AFM:

het weer een van daai bizarre drome gehad, met hartseer ook. het my bietjie ontstig! gedroom ek is swanger met 'n baba dogtertjie maar het op 21weke 'n miskraam gehad. :cry: en dat ons by 'n werks funksie is en almal is in 'n swembad besig om daai speletjie, wat hulle gewoonlik met 'n tennisbal speel, te speel maar niemand het 'n tennis bal nie toe gooi ons mekaar toe maar met 'n groot bruin klip. eish... tot iemand vir ons 'n tennis bal gebring het om mee te speel.

vanoggend was woes deurmekaar, het laat by die huis weggekom, het die skool bussie amper gemis, maar darem betyds by die werk gekom. ai ja jai...

maar verder gaan dit goed. my verkoue gevoel kom en gaan dit is asof dit nog nie lekker wil vat nie. ons gaan die naweek na 'n kinder partytjie toe, sien nogal uit daarna.

nou ja, julle moet 'n heerlike daggie he!!

:heart:

11 years 7 months ago #255579 by Twinkle
Replied by Twinkle on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Kan self nie onthou re die UIF nie weet jou eerste vorm word ingedien die eerste dag van jou kraam verlof maar ja dit is by die departement ... neem aan jy kan nou al die maatskappy kontak en vra wanneer jou goed moet in wees.

EK is vanogend VROT van die verkoue.... Voel regtig goor!!

Me: 31
DH: 32
TTC #2 since Oct'12

Oct 12 - Aug 13: Fertiboost & Acupuncture
6Aug: FS - Homeplan - Fertomid (50mg)
27Sep: Start with Clomihexal for 5 days
04Oct : Follie scan 1 14mm and 1 @ 12mm
08Oct: 1 Follie @ 19mm
Jan'14 - FS appointment STOP treatment
Okt 14 BFP
#1 BETA 1907
Due date 27 June

11 years 7 months ago #255564 by 3xmom
wie van julle het al by die uif plekke aansoek gedoen om gehelp te word met UIF? vrek ek kan nie onthou wanneer mens nou weer aansoek doen vir dit nie...

:dry: :blink: :blush: