heart Mei/Junie 2015 Mammas!

11 years 7 months ago #255764 by Hbwoman56
Replied by Hbwoman56 on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
More Almal

Ilse - jy lyk beautifull. My ronde boep begin nou mooi wys. Sal die naweek gou n foto vat en vir jul stuur.

Het so bietjie raad nodig by die alreeds mammas. Ek het vanoggend ingedagte gestrek en n vreeslik skerp pyn bo my maag aan die regter kant gekry. Het so groot geskrik en nou is ek paranoid. Het geen ander abnormale pyn nie en ook nie bloeding nie. Kan dit dalk net n round ligament pain gewees het van die strek?

[link=http://lilypie.com] [/link]
[link=http://daisypath.com] [/link]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 7 months ago #255762 by Bona Dea
Replied by Bona Dea on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
More dames

Hoe gaan dit vanoggend met almal? Wie het klagtes wie voel goed? Ek het nou sooibrand ontwikkel, eerste keer in my lewe en dis aaklig.

Ja 3xmom, dis regtig onrusbarend hoe pateties die dienslewering is in die land en dit vir iets wat mens gedwing word om al die jare te betaal of jy dit nou gebruik of nie.

Twinkle - jy behoort dan seker weer 'n foto te kry, maar ja, ek dink nie dis regtig die moeite werd nie, veral as mens self daarvoor betaal. As mens dit verniet kry is dit 'n ander storie. Ek moes betaal, want Kloof het nie die fasiliteite nie.

Ek het aan die begin van my swangerskap ook 2x infeksie gehad waarvan ek niks geweet het nie, ek voel niks nie, dit brnad nie, daar is nie pyn nie, niks snaakse afskeidings of enige iets nie, dan word ek net vertel daar is infeksie en ek moet nou die meds gebruik. Maar jou ondervinding met die infeksie klink baie scary jong! Moes jouself doodgeskrik het!

Hier is 'n boepie foto wat ek vanoggend geneem het, so dis 28w4d - blykbaar is vandag dag 200 van die swangerskap.

Lekker dag vir almal! Sterkte met die vreeslike hitte in die noorde van die land!

Ek: 35
ML: 35
Dogtertjie: April 2015
Pretoria
Attachments:

11 years 7 months ago #255746 by 3xmom
Replied by 3xmom on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
sjoe Ilse dit is regtig interessant. ons sal seker nou maande voor die tyd (dalk nou al) met ons companies moet begin gesels om seker te maak alles is daar en reg... ai tog maak mens net nog meer onrustig oor die hele maternity leave situasie. :cry:

11 years 7 months ago #255745 by 3xmom
dis regtig erg... dink ek gaan vir my so iets kry:

www.pricecheck.co.za/offers/71213698/Saf...r+Mini+Desk+Fan+Each

dis 'n desk fan wat van jou usb port af werk.

11 years 7 months ago #255743 by Bona Dea
Replied by Bona Dea on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Ek lees hierdie raak vir die dames wat moet eis:

www.netwerk24.com/nuus/2015-02-10-honder...we-stelsel-kry-skuld

Ja kyk 3xmom, my aircon in die kantoor is ook op yskas gestel, hy kan nie kouer nie, maar ek kry nogsteeds warm.

Ek: 35
ML: 35
Dogtertjie: April 2015
Pretoria

11 years 7 months ago #255742 by 3xmom
Hallo julle,

sjoe maar dit is stil vandag! :)

Hoop dit gaan goed met almal vandag! nie veel nuus aan my kant nie, behalwe dat my heater nou definitief ingeskop het, ekt 'n aircon nodig reg voor my op 16c permanent, sjoe, dit voel of ek kook van binne... en dan my voete en hande swel al te heerlik, ek kry nie meer my ring en horlosie aan nie en my skoene druk my soos my voete nou swel. eish, die goed wat ek vergeet het...

hoop almal het verder 'n awesome daggie!!

;)

11 years 7 months ago #255722 by Twinkle
Replied by Twinkle on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Hello julle gaan goed hierdie kant en met die res van julle

Ek voel nog so bietjie goor maar baie beter as die naweek...

Ilse ek gaan ook nie vir die 4D nie voel ook dis nie so die moeitewerd nie. Was gelukkig op 12 weke het die sonoloog sommer 1 4D fototjie gegee wat ek glo sy vlg week met die 22 weke weer gaan doen. Wel ek gaan eintlik op ampertjies 21 weke glo darem dit is op tyd.....

Bly hulle het sommer gou gou daai infeksie opgetel hoop dit klaar gou op. EK het met my eerste swangerskap ook erge infeksie gehad op 7/8 maande. As dit nie was dat ek nie die toilet nie trek in die nag nie sou ons niks geweet het nie... ML het n magdom bloed in die toilet ontdek toe hy badkamer toe gegaan het (tmi) en hom dood geskrik dadelik my kom wakker maak om te vra wat gaan aan die hele toilet is net bloed (ek NIKS geweet of gesien nie) dadelik die vlg ogend dr toe en antibiotika gekry. Daar het ek ook geleer om geduldig te wag indien n dr laat is aangesien ek daardie dag veroorsaak het dat almal na my laat is aangesien ek sonder n afspraak wou weet alles is nog reg....

Dit is darem maar amazing dat hulle op die sonars al daai kuite kan sien. Met ons seuntjie ook maar ja dis oor hulle so wild skop hier binne ons wat daai spiere so ontwikkel....

Ek groet eers is more 20 weke ... het weer foto van my "boep" geneem sal later dalk load. Waar is julle ander se boepies....

Me: 31
DH: 32
TTC #2 since Oct'12

Oct 12 - Aug 13: Fertiboost & Acupuncture
6Aug: FS - Homeplan - Fertomid (50mg)
27Sep: Start with Clomihexal for 5 days
04Oct : Follie scan 1 14mm and 1 @ 12mm
08Oct: 1 Follie @ 19mm
Jan'14 - FS appointment STOP treatment
Okt 14 BFP
#1 BETA 1907
Due date 27 June