jong die verkeer was vandag hier in pta net so mal. ons het bietjie later as normaal weg gery omdat ons sommer direk gynae toe wou gaan nie eers werk toe vir 'n paar minute en dan weer moet ry nie.
ons skool is oop van 6:30 tot 18:00 so dit help. dit is jammer dat die skole daar nie ook later kan oop bly nie. en jong ja dit is maar duur. vir Juandre is dit darem net R1800 voldag met 2 etes ingesluit.
Maar ek beplan om die nuwe ene in 'n ander skool te sit volgende jaar so ek moet ook seker begin rond kyk, hopenlik trek ons einde van die jaar nader aan die skole so dan kan ek kyk wat in daai omgewing is. by my werk is daar nie regtig opsies nie omdat ek in die CBD werk en ML ook van Maart maand af saam my by dieselfde company begin werk.
Was dit nie dat ML die werk hier gekry het nie was ons verseker onder deur wanneer ek op Maternity leave gaan - omdat dit unpaid is. so nou is dit 'n beter salaris vir hom en daai gedeelte van my krisis is opgelos, die kinders sal darem skool kan gaan terwyl ek op Maternity Leave is.
Ek glo dinge sal vir julle uitwerk.