Middag almal, ek is so moeg vandag, sleg geslaap. My brein kan nie afskakel nie, die mission om vir baba 'n skooltjie te soek is nou al 'n obsessie by my. Ekt nou een naby my werk gekry (ek bly te ver van my huis af om baba daar in skool te sien, ek sal nooit smiddae teen 17:00 of 17:30 daar wees nie). Plekkie wat ek gekry het lyk baie oulik, net jammer dit is Engels. Ek is 'n taalpraktisyn so ek weet hoe belangrik moedertaal is by die ontwikkeling van kleintjies ens, maar nou ja, dis nou maar so. Die skoolhoof is darem Afrikaans. Kan altyd op sy 3 of 4 jaar kyk of my situasie nie verander het sodat ek kleintjie dan naby my huis in Afrikaanse skool kan sit nie. ANYWAY. My man gaan nou ook vanmiddag na skooltjie kyk - hulle het nie baie plek nie, so ek wil vroegtydig maar 'n plek book. Dis nog laaaaaank voor sy sal moet gaan, maar ek stres my nou al dood oor dit, so laat ek dit liewers agter die rug kry. Ek hoop my man is ook tevrede, want dis letterlik 400m of 500m van my werk af.
Elke geval, wil net weet, kan iemand vir my verduidelik wat braxton hicks kontraksies is? Het iemand hier dit al ervaar (ek verbeel my iemand het dit wel genoem)? Ek is nou 22 weke, amper 23, gisteraand was ek nogal ongemaklik, my maag het heeltyd gevoel of dit styf getrek is, weet nie mooi hoe om te verduidelik nie, vandag is dit weer reg. Net gewonder of dit dalk die braxon hicks kan wees, maar ek kon nog nie 'n website kry wat die gevoel lekker verduidelik nie.