OK ek weet ek is 'n freak en ek het 'n probleem, maar ek die spreadsheet nog bietjie geupdate. Alle pryse is gebaseer op Takealot.com se pryse. En die hoeveelhede benodig is gebaseer op hierdie chart wat ek gekry het, maar ek het net ons sizes en kilogramme gebruik want die een is Amerikaanse doek sizes.
Hbwoman, die hoeveelheid doeke per pak is ook op die spreadsheet en dis net Pampers.
Twinkle ek stem saam, as mens ordentlik wipes koop droog hulle nie uit nie. En net 'n tip vir al die mammas,
stoor jou wipes onderstebo. So syfer al die moisture na die onderste wipes (wat eintlik die boonstes is as dit reg om is) toe en as jy dit begin gebruik, dan syfer die moisture weer af ondertoe. So bly dit baie langer moist.
My dokter het gesê ek kan my hare kleur van die 2de trimester af. Net pasop vir highlights en groot kleur veranderings want die kleur kom nie altyd reg uit nie agv hormone.
Dolla, enige probleme om die dummy te kry? Ons kyk ook om die einde van die maand te begin verf aan sussie se kamer.