Dankie julle is almal special vir my!
Die naam wat die dokter genoem het is 4 woorde en hy het die afrikaans gegee daarvan dink dis iets soos PAOS of dalk die een wat julle gebruik.
Ek is nou 32 en word november 33.
My dokter het gister gese, hy dink ek moet maar net more omdat dit dag 5 is my clomid drink en dan as ek nie die maand swanger is nie verseker na 'n ginekoloog toe gaan en dan kan hy my na 'n spesialis stuur as dit nodig is.
Ek huil nog een stuk deur, want mens hoop mos maar altyd in jou binneste dat jy nie regtig probleme het nie, veral omdat ek al 2 keer swanger was het ek gedink die probleem is net om hulle te behou, en nou kry ek hierdie reality shock dat ek moet hoop ek kan swanger raak.
God is groot, ek weet Hy is my steunpilaar maar die mens of altans ek kan so gou kleingelowig raak.
Ek sal vanmiddag as ek kalmer is solank vir DR Roodt se spreekkamers bel en net op die almanak uitwerk wanner omtrent my volgende siklus moet begin en dan in daardie tyd 'n afspraak maak.
My huisdokter het gister vir my gese hy wil nie se my tyd is kort en dis hkm hy my volgende maand na ginekoloog toe wil stuur nie, hy wil net nie he ek moet by ginekoloog uitkom en dan se ginekoloog hkm het ons so lank gewag om te gaan nie. So my huisdokter is 'n darling!
Maar daar is nie manier dat ek weer na Dr >>>>> gaan nie, en my dokter het gese ek hoef nie na hom te gaan as ek nie wil nie hy sal my verwys na enige iemand wat ek voel ek heen wil gaan.