file Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

16 years 4 months ago #24583 by marie r
VB moenie nou al spoke opjaag nie. Kyk eers wat's die uitslae vanmiddag. Jy moet ons op hoogte hou.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 4 months ago #24580 by Nessie
VB, ek is bly dit het goed gegaan maar as jy nie omgee nie, wat is HSG?

Me - (26) 10/04/85
DH - (30) 13/12/81
TTC first LO since - Dec 08

16 years 4 months ago #24561 by VB2010
Middag julle

Paisley! BAIE BAIE GELUK!! en 'n wonderlike 8maande vir jull!! Ag dis wonderlike nuus!

Het net so vinnig deur gescan

Was vanoggend mos vir die HSG, interesante prosedure hoor, was nie 'n baie lekker gevoel nie, maar die dokter het my baie gemaklik en rustiger laat voel, dis die aaklikste drukking gevoel van onder, het so klein bietjie pyn gehad, was baie interesant om die plate te sien, dis glas helder asof jy na jou eie baarmoeder in 'n tydskrif kyk AMAZING! Sy sê baie keer as 'n vrou se tubes dalk geblok is kan sy dit sommer terselfde tyd oopspuit, en mens is blykbaar meer vrugbaar ook na 'n HSG, nou wat my bekommer.... volgens haar lyk dit of ek moontlik net een tube het, ek het so bietjie bloeding wat normaal is maar verder voel alles dood normaal, ek kry na 2 vanmiddag die uitslae en hulle stuur dit ook na Dr Roodt toe, iets gee my die idee (seker daai stemmetjie wat praat) dat ek ook by 'n FS gaan eindig, maar ek wil nie nou al ''jump the gun'' nie

File Attachment:

File Attachment:

TTC 1ste LO vanaf 2006
1ste Rondte Fertomed 10 Mei (50mg)
2de Rondte Fertomed 11 Junie (100mg)
3de Rondte Fertomed 13 Julie (100mg)
Bloed Toetse 13 Mei
HSG Toets 14 Mei
Taking a break....

16 years 4 months ago #24560 by sexy~hexy
Ai ek wil nogsteeds Jayden se kamer mooi maak, maar weet nie wat nie? Hy het 'n Winnie the pooh duvetstel en 'n Ben 10, maar ons wil die Ben10 uitfasseer. Hy hou van dinosaurs, so ek het gedink om 'n neutrale kleur duvetstel te kry en bv oranje en groen in te bring met prente in rame van dinosaurs? Aan die anderkant is ek lus en hou sy kamer eers Winnie, en wanneer ek nou mooi sien waarin hy belangstel verander ek dit eers. Enige voorstelle?

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

16 years 4 months ago #24559 by Nessie
Baai Ansa, geniet die naweek!

LOL Morgan, jammer oor jou toon jong!
Ai ek wens ook ons het almal naby mekaar gebly, ons DH’s sal dan ook ‘n groupie maar moes stig want hulle sal ons omtrent nooit sien nie!

Dassie, ja, die 11 Junie, ek is so opgewonde. Het mos lelike reviews van my gyne gekry toe kry ek sommer verwysings na die FS toe.
Ook goed ek lees nou van die dieet storie en bloedtoetse want ek het reeds daaraan gedink om maandag weer te begin met dieet.

Me - (26) 10/04/85
DH - (30) 13/12/81
TTC first LO since - Dec 08

16 years 4 months ago #24551 by Dassie
Ek wil weer diet en begin oefen. Het bietjie van die wa afgeval die afgelope 2 maande. :blush:

Maar ek gaan eers wag tot na FS afspraak. Het gelees dat as jy diet en oefen kan dit moontlik jou bloedtoets uitslae verander. So sal maar begin na enige bloedtoetse wat ek miskien gaan moet doen.

TTC first LO since April '09.
MC - June '09.
BFP - 26 May, Alle eer en dank aan God!
Baby boy born Jan 2011!

16 years 4 months ago #24550 by marie r
Morgan, op hierdie stadium dink ek daaraan om sommer elke aand te BD. Ek soek ook nou 'n BFP. Sal maar sien.