file Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

16 years 5 months ago #11836 by Nelria
Anje - ek dink hierdie post is juis vir alle personal dilemma's wie beter as mense buite ons emosionele sirkels om lig op onderwerp te sit :)

kom ek vertel julle is reg om te interfere want love is blind en sy sal kwaad wees maar julle is voice of reason so sy sal later dankbaar wees

my vriendin het met ou uitgegaan wat vir haar vertel het hy is geskei en WOW hoe meer ons haar attend op dodgyness gemaak het hoe kwater was sy (hy het trouring gedra op verkeerde hand, sy status op boot(hulle was op reisskepe) wys getroud, hy het sy e-mials in romyns met I love u geeindig etc

anyway kort storie lank my vriendin huur toe private detective in romanie om uit te vind en hy is toe getroud

So sit ek en my buddy toe eendag en hier bel sy vrou uit bloute en se vir haar sy is 8mnde swanger en my vriendin moet hom asb uitlos sy bel toe die ou woedend en dit het hom omtrent 10min gevat om haar toe te ooreed die vrou is mal en sy lieg en sy is net jealous blah blah blah en sowaar as vet teen alle reason glo sy hom - so BBLIND!!!!!!!!

anyway so het hulle aangkarring vir nog 2jr toe wil sy van skepe af en hy belowe toe al vir 3 jr en toe sowaar as vet toe gaan teken hy weer kontrak dank die vader sy bly toe hier - maar nou ja 3jr uit haar lewe gewaste met baie hartseer en niemand kon haar lug laat sien - so wat ek try se is probeer maar net en weet julle het haar best interest at heart en eendag sal sy besef want as julle nie interfere raak sy dalk preggy of waste haar youth op 'n doodloop straat :)

Little girl - Lea 11/11/08
Little boy - Xen 09/06/10

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 years 5 months ago #11830 by sexy~hexy
Hi Nelria

Ja dankie, sy het ook vir my 'n message gestuur, ek het reply en haar geadd, so wag nou weer vir haar om te respond LOL

Ag lekker, bly jy is so bederf met die babyshower!

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

16 years 5 months ago #11826 by Hlise
More almal!

Dinge gaan so dol in my lewe en kan net elke nou en dan bietjie inloer - was skoon verbaas toe ek vanoggend sien ek is omtrent 10 bladsye agter!
My man het vanoggend gevlieg vir twee weke om in Marli te gaan werk. Dis vrek moeilik as hy so lank weg is - veral met 'n besige dogtertjie by die huis. Ek werk voldag en is maar moeg in die aande as ek by die huis kom en voel altyd of ek haar afskeep so tussen die gehardlopery om die volgende dag se tassie te pak en kos te maak. :(

Ek hoop dit gaan goed met almal vanoggend. Dis darem Donderdag - een daggie nader aan die naweek.

Waar bly almal? Ek bly in Benoni en wonder maar net wie is in ons area?

Ansa - ek hou vir jou so styf duimvas vir Maandag. Ek weet dit is moeilik om positief te bly maar ons is hier vir jou.
G-Baby - Wow, derde kindjie oppad! Jy is omtrent geseën.

Ek sal almal leer ken soos die tyd aanstap.

Shame, my stiefsus is nou 34 weke swanger en het nou geelsug. Haar galblaas of iets van so aard werk nie (verwerk nie gal nie) en dokter het gesê hul sal babatjie oor 2 weke moet uithaal.

My ander sus is nou 22 weke swanger het altyd baie erge endometriose gehad. Dokters het vir haar gesê haar kanse om ooit swanger te raak is maar min - wys net. Bly net positief dames! Ek dink nie hierdie maand sal my maand wees nie - my man is weg wanneer ek my 'peak' bereik. :( Sal maar moet wag vir volgende maand.

Lekker dag vir almal!

16 years 5 months ago #11822 by Nelria
more almal

G!!!!!!!!!!!!!!! nou is jy wee weg!!

strikkie - jy moet eers meel dan eier dan krummels en vir beste resultate sit dit dan nog 30min-1hr in yskas dan sal jou deeg stuck :)

girls ek is super bly julle weet Vix is my vriendin (ons resident seemstress) anyway sy het haar BFP gister gekry en so positief sommer dadelik op FB ook gepost :)

hexy - het jy my message oor SIL op fb gekry?

son skyn vandag hier woooooooohoooooooo

re - babyshower was 08 ma's wat my gesurprise het na hulle moes flink dink om venue na my huis toe te verander oor reen LOL - die theme was nautical en ek het stay covered bedsheets, handoeke, grows, toys, boeke, bibs, socks, komberse en nog goodies gekry - ek het ook baby bingo gewen so het slaapsak vir lea ook gekry :)

Little girl - Lea 11/11/08
Little boy - Xen 09/06/10

File Attachment:
File Attachment:

File Attachment:
File Attachment:

16 years 5 months ago #11805 by sexy~hexy
More almal

Weer 'n bewolkte dag hier, hulle het reen voorspel. Ek love die bewolkte weer, maar ai, die wasgoed :unsure: Probeer DH se arm draai om vir ons 'n tuimeldroer te gaan koop, sal sien of hy val daarvoor, want flip so kan mens nie aangaan nie!

Rustige aand gehad. Met die dat dit so vroeg donker word, wil mens net bad en eet en dan cozy onder 'n kombers le :P

Lekker daggie vir almal!!

O ja Nelria...vertel van die baby shower!

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

16 years 5 months ago - 16 years 5 months ago #11803 by G Baby
More julle lieflike dames!!
Hoop julle het ok lekker geslaap,behalwe vir die opstanery om te pieps het ek heerlik geslaap.
Vandag is ek net rustig by die huis,my dogtertjie hoes te veel ek gaan haar nie swemlesse toe vat nie. Gaan eers weer na die winter. EK moet die twee kabouters van my gesond kry voor die baba kom.

Gaan weer bietjie regpak vandag,vandag tackle ek die kombuis en gaan nog sop maak om te vries. My arme man weet net nie,maar hy gaan elke aand sop kry en darem brood ok as baba gearriveer het....he he

Kan nie besluit of ek die twee maar moet dokter toe vat en klaar kry nie,hulle hoes en proes nou al vir week en ek weet ok nou nie
meer watse medisyne om te gee nie.
Het gisteraand met my niggie gepraat-sy verwag mos tweeling-sy is nou 28 weke en sy s? haar maag is huge en erg ongemaklik.

Ek dink vandag aan paisley-hoop dit gaan goed.
Lekker daggie julle ;)

16 years 5 months ago #11755 by Dassie
Sjoe Skapie kan nie glo jy is al 12 weke nie. Onthou om ons te laat weet of baba blou of pienk is. ;)

Ansa - Hugs. Hoop jy kry 'n BFP een van die dae. Ons almal het maar ons dae wanneer ons negatief en moedeloos voel.

Ek hou styf duimvas vir Paisley more.

Anje - Sjoe, dis 'n moeilike een. Ek dink nie die groot ouderdomsverskil is 'n goeie ding nie, maar as mens verlief is dan maak sulke goed mos nie saak nie. En wel as hy getroud is, is dit definitief 'n groot no-no.

TTC first LO since April '09.
MC - June '09.
BFP - 26 May, Alle eer en dank aan God!
Baby boy born Jan 2011!