file Oktober mammies 2010

15 years 5 months ago #172825 by Bollie
Replied by Bollie on topic Re: Oktober mammies 2010
lol Christa, ja nee, ek staan klaar bont!

Ek kan haar ook nie meer op die changing table aantrek nie, want sy kloyter binne sekondes van die ding af en partykeer moet ek en my man haar saam aantrek want sy draai onmiddelik op haar maag, dat en manoever so baie dat ek haar nie alleen kan vashou nie?

Ekke het ook vir Riley die Creche Guard gekoop, ek vergeet net om elke oggend vir haar te gee :blush:

Sal onthou om dit weer te doen!

Ek sien Helene en Elise Facebook, maar vergeet om hier te draai ;)

Lekker besig by die werk, Invoicing ens. hierdie week en al die ander goed so tusen in!

lekker aandjie julle en vet soen vir al die pragtige babas!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 5 months ago #172808 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
Carmen, veels geluk jy is die eerste Oktober 2010 mamma wat gaan begin hardloop en oral goed vang en gryp! GENIET DIT!!! Riley kyk jou nogal so ewe onskuldig aan toe jy haar afneem. Moenie vergeet om die kot te laat sak nie! :P

Anina ek is net so min lus vir werk! Die griep maak net sy laaste draai, ek voel heelwat beter dankie! Dokter het my wilde "choke" antibiotika vir 3 dae gegee. En dan drink ek Echina Force ook, dit werk altyd!

Ag siestog Melody, Kayla sukkel omtrent met die verkoues! Wil julle nie iets soos Biostrath vir haar gee nie? Dis so R50 'n bottel en Mare, wat syne van geboorte drink, sin is nou eers halfpad. Jy druk sommer die dummy daarin en dan in haar mondjie. Dit help sommer met allerhande goed, maar bou ook die imuun-stelsel op. Of dalk Creche Guard. Ek weet sy bly by ouma, maar dit help ook om die gestel op te bou. Hoop sy word gou-gou beter!

Hi Elaine! Jy en Ralmarie is altwee skaarser as hoendertande! Bly dit gaan darem nog goed! Waar is die prentjies van die pakkies wat jy maak? Sal graag wil sien. En pryse asseblief. Nou wat sal vir Nadia pla? Siestog en as hulle eers met Klaas Vakie veg, is dit omtrent 'n storie! Hoop julle kan uitvind wat pla.

Ek is van gister oggend af 'n "werks-weduwee". Piet is in Jhb op konferensie. Het gedink dit kan dalk lekker wees om 'n slag alleen te wees, maar ek verlang al klaar! Ek soek my man by die huis! Weet nie hoe doen julle dit wie se mans so ver werk nie!

Okay ek het klaar gemoan! Lekker aand almal! Drukkies vir die kleingoed!

PS Helene en Elise facebook nou so, dat hulle skoon van Moomie vergeet het! En Ralmarie veg seker nog steeds met haar internet!

15 years 5 months ago #172727 by Bollie
nog enetjie toe sy haar melk wou gryp
Attachments:

15 years 5 months ago #172725 by Bollie
Riley vanoggend
Attachments:

15 years 5 months ago #172702 by Bollie
Helloo julle

Sjoe ek is bietjie agter met alles!!

Gerne, jy het almal darem maar lekker gevang met daai April fools joke :laugh:

Ekke is darem oor die maag ding, dankie tog!!

Het 'n besige naweek gehad en was Son oggend by 'n babyshower. Dis my man se beste pel se meisie wat die 10de April haar keiser het.

Madam Riley trek nou haarself op teen alles, so vanoggend toe ek weer sien, toe staan sy in haar kot, my boeglam geskrik want sy het amper uitgeval. Ek GAAN vanaad die kot sak! Ek vergeet elke keer.

Sal fototjie opsit vir julle.

Verder gaan dit goed, het nie klagtes nie.

Elaine jy is ook net so fluks met die naaldwerk!

xxx

15 years 5 months ago #172623 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi Elaine! Lanklaas van jou gehoor!

Ek sal graag vir Claudia 'n slaapsakkie wil bestel en vir Stefan van die slaap pakkies (sommer 2 of 3) maar jy sal eers pryse moet opsit sodat ek kan sien waarvoor ek moet budget.

Melody, sterkte met Kayla! Hoop sy word gou gesond!!

Hopelik gaan die daggie gouer verby as wat ons dink...

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 5 months ago #172589 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Hello almal,

Kayla is weer siek - vanoggend dokter toe - sys antibiotika en hoesmedisyne gekry....arme klein bloeisel.

Elaine, dis oulik, ek hou daarvan en sal bestel as dit belik geprys is...... :(

Anina, ek is ook nie lus vir werk nie....nog lang dag wat voorle...