MOre julle!
Janine lag ek nou vir jou en Ilse se "floutes"! As sy te warm aangetrek is, sal haar koppie vinnig warm raak en sweet. As st koud kry sal haar neusie se punt koud wees. Dis hoe ek weet om vir Mare nog iets aan te trek of koeler aan te trek. As sy voete koud is, maar sy hande en koppie voel okay, kry hy sommer kousies of sy pantoffels saam met 'n lang broekie aan. Siestog toe hy gebore is was hierdie mamma BAIE dom. Hy het omtrent permanent 'n blou neusbrug gehad en ek kon nie verstaan waarom nie, tot een van die verpleegsters vir my se ek moet hom dalk warmer aantrek, want hy kry koud. Toe ek vra hoe weet sy dit, is ek vinnig op die ou blou neusie gewys.

Van toe af is dit my riglyn.
My genade Helene, ek het gewonder of jy al van ons klomp vergeet het!

Bly jy geniet die 2 seuns so en dat dit goed gaan!
Ek kan nie oor Mare se slaap kla nie. Hy gaan slaap tussen 7uur en 8uur (nader aan 7uur) en dan gee ek hom 10uur 'n bottel so in die slaap. En hy word normaalweg so tussen 4uur en 5uur wakker, wat in elk geval opstaantyd vir ons is.
O ja hy het uiteindelik weer besluit om om te rol, nadat hy dit mos lank nie gedoen het nie. Nou sit hy (al baie goed) an as hy omval, gewoonlik reg vooroor, werk hy sy hande vorentoe en as ek weer sien het hy homself omgedraai. En die nuutste is om mamma se gesig te bevoel terwyl hy sy bottie drink. Die gesiggie is die ene konsentrasie. Tog te dierbaar!
Ag julle die kleingoed is darem nou soooo oulik! Ek mis die klein klits vreeslik bedags en in die aande is hy so moeg, dis net bad, bottel en bed. Daar is nie eers bietjie speeltyd nie!

Pappa speel so bietjie in die oggende met hom terwyl ek gou stort.

En hy slaap meeste van die tyd terwyl ons ry, so . . . . . Naweke speel ek hom op so tussen die wasgoed, naaldwerk en dinge deur.
Hoop almal het 'n heerlike dag!