file Oktober mammies 2010

15 years 5 months ago #173232 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
Ons moes eintlik 'n foto geneem het, ons hele skool het kaalvoet geloop. Ons sal maar more weer skoene uittrek en foto neem...

Geluk met die tandjie!!! Onthou dis 1 van 20... nog baie rustelose nagte voor. Maar gewoonlik gee Stefan my darem so 'n week van goeie slaap tussen 2 tandjies, hulle sny gewoonlik mos 2 saam saam.

Lekker aand almal!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 5 months ago #173095 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
YAY!!! Mare het so 10 minute terug (13:10) sy eerste tandjie gesny! :woohoo: Mamma is so bly! En so jaloers! Want dit was by sy dag-ouma. :dry: Nou verstaan ek dit vroee oggend beter, die tandjie het seker maar gepla! ;)

Anina baie geluk met die potjie poef! Klink my ook dis tyd vir sy bedjie, netnou val hy wanneer hy van een kot na die ander klim! Ek het 'n naam uitgedink vir hulle onverstaanbare taal: bachitaijapba :P

Dis so sad dat daar soveel mense sonder 'n basies ding soos skoene is! Laat mens waardeer wat jy het! Neem julle hele skool deel? Moet 'n gesig wees om te sien! Julle moet eintlik die plaaslike koerant 'n foto laat neem! :silly:

Lekker dag!

15 years 5 months ago #172928 by Hasie.
Replied by Hasie. on topic Re: Oktober mammies 2010
More almal!

Christa, lyk my julle was vroeg op! Sterkte vir die laaaaang dag.

Carmen, ek ken jou pyn!! Claudia is net so woelig as mens haar doek ruil maar ons is dit gelukkig gewoond want Stefan was net so erg. Hy het actually 2 keer van die changing table afgerol toe hy kleiner was, gelukkig het ek hom elke keer gevang.

Deesdae spring Stefan van die changing table af. Hy le mooi dat ons sy doek ruil (het op 'n stadium ook 2 mense nodig gehad) en dan staan hy op, tel tot 3 (in onverstaanbare taal) en spring dan in ons arms in.

Julle, Stefan het vanoggend weer in die potjie gepoefie!! Ek wil eintlik eers na die winter regtig potty train, maar dis nice dat hy aan die idee gewoond raak van op die potjie sit en poef.

Sy nuutste trick in die aande is om van sy kot af in Claudia se kot in te klim, dis erg lastig want hy maak haar wakker en dan huil sy, as ek haar rustig het en hom terug sit in die bed, huil hy, dan huil sy weer en so voorts! So ek dink dis tyd vir boeta om na 'n bed toe te skuif, aangesien hy in elkgeval uit die kot uit klim, is dit seker veiliger as hy eerder uit die bed uit klim. En hy kan nie in sy kot inklim nie, so dan kan ek vir Claudia na sy kot toe skuif dan kan hy nie by haar uitkom nie.

Julle, dis is TOMS "one day without shoes" vandag!! Daar is omtrent 500 000 mense reg oor die wereld wat nie skoene dra vandag nie om mense te laat besef dat daar nog mense in hierdie wereld is wat nie eers een paar skoene kan bekostig nie. So ons hele skooltjie is kaalvoet op hierdie koue dag, al die kids se skoene le hier in my klas op 'n hoop!

Lekker dag almal!!!!!

Professional birth supporter / doula
Antenatal educator (Hypnobirthing practitioner)

www.BeautifullyBorn.co.za

15 years 5 months ago #172915 by Kwaaitjie
Replied by Kwaaitjie on topic Re: Oktober mammies 2010
More almal! Hoop julle het heerlik geslaap!

Ek dink Mare mis ook vir Pappa! Hy het vanoggend al 03:20 wakker geword, in plaas van sy gebruiklike 04:30. Ek het hom 'n bottel gegee en in die bed terug gesit. Hy was so halfuur rustig, toe huil hy sommer net. En hy huil feitlik nooit. Toe is hy maar saam met mamma bed toe en toe gesels ons maar. :S

Carmen ek wag nog vir daai eerste omdraai en met 'n spoed weg kruip. LOL! Ek sien al hoe stoei julle om haar vas te hou en aan te trek. ;)

Melody ek glo ok in 'n vessie, al is dit hoe warm! Ai dis sleg as hulle so baie slym het, jy voel sommer benoud! En hou haar maar warm en binne in die nat weer.

Janine ek het ook uitgesien om die huis vir myself te he en my eie goed te doen, maar dis nou glad nie lekker nie! Ek mis hom erg! Mare het ook nou die dag brand boudjies gehad. Ek het 'n buisie Fissan Paste (nie Bum Cream nie) gaan koop en dit was binne 2 dae gesond. Klink of julle die verjaarsdag gate uit geniet het. En die doggy bag was sommer 'n bonus! :woohoo:

Lekker dag almal! :P

15 years 5 months ago #172874 by Lily
Replied by Lily on topic Re: Oktober mammies 2010
Hi julle almal!

Ag my jitte Carmen, kyk net daai ou lyfie! Sy staan so mooi! Jy sal maar saam met Riley 'n multivitamien moet begin drink om by te hou. :)

Bly al die siek mammas voel weer beter, baie sterkte met Kayla Melody!
Hoop sy's sommer gou oor die slym en siek wees.

Ilse se boudjiies het die naweek gebrand. :( Sy't basies nooit 'n poefdoek in die nag nie, maar Sondag oggend vroeg toe sy dors is ruik ek 'n doek, dit was nie eers baie nie, maar toe's haar boudjies al bloedrooi. Dit raak gelukkig nou al beter (en lyk nie eers of dit haar veel pla nie), ek laat haar maar so rukkie kaalbas lê na 'n doek ruil en smeer Sudocrem aan.

Verder gaan dit goed, gister by vriende gekuier vir haar verjaarsdag en was dit 'n feesmaal!! Myself trommeldik geëet en toe kry ons sommer 'n doggy bag huis toe ook, so vanaand was sommer net oorskiet.

Sterkte met manlief wat nie by die huis is nie Christa, ek sien gewoonlik ook voor die tyd uit na bietjie "me-time", maar as hy uit is by die deur mis ek hom al klaar en klink al my alleen planne glad nie meer so lekker nie. :unsure:

Ek gaan sommer vroeg in die bed klim vanaand, hoop almal het 'n rustige aand!

15 years 5 months ago #172865 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Carmen,ek kan goed glo dat jy jou self boeglam skrik as sy so teen haar kot opklim- sy is tog so oulik... Ek het reeds vir my man laat weet daars fotos op moomie wat ek hom wil wys...

Aai hy werk verskriklik hard die laaste tyd en ry meeste van die tyd eers na 6 by die werk-nou is hy nog oopad huis toe en dit reen erg -soveel stress-die honde is ook nog buite-kayla het op my skoot an die slaap geraak en ja ek sit mooi opi bed en doen niks verder. Syt baie slym-ek voel so sleg vir haar.
Christa ek sal die naweek bietjie gaan kyk na biostrath of creche gaurd, ekt geddink om vir haar so iets te kry- die dr wat ek vandag gesien het glo sterk dat n wessie onder haar kleure haar gesond sal hou-ek sal maar als probeer.
Ek simpatiseer met die feit ddat jou man weg is met besigheid, ek hou nie daarvan as myne weg moet gaan nie.

Eks veronderstel om die dominie vannand te gaan sien in verband met Sondag se inseening maar ek dink nie om kayla uit te vat in die weer is n goeie idee nie.

Hy is nou by die huis,lekker aand!

15 years 5 months ago #172864 by Dragonfly
Replied by Dragonfly on topic Re: Oktober mammies 2010
Carmen,ek kan goed glo dat jy jou self boeglam skrik as sy so teen haar kot opklim- sy is tog so oulik... Ek het reeds vir my man laat weet daars fotos op moomie wat ek hom wil wys...

Aai hy werk verskriklik hard die laaste tyd en ry meeste van die tyd eers na 6 by die werk-nou is hy nog oopad huis toe en dit reen erg -soveel stress-die honde is ook nog buite-kayla het op my skoot an die slaap geraak en ja ek sit mooi opi bed en doen niks verder. Syt baie slym-ek voel so sleg vir haar.
Christa ek sal die naweek bietjie gaan kyk na biostrath of creche gaurd, ekt geddink om vir haar so iets te kry- die dr wat ek vandag gesien het glo sterk dat n wessie onder haar kleure haar gesond sal hou-ek sal maar als probeer.
Ek simpatiseer met die feit ddat jou man weg is met besigheid, ek hou nie daarvan as myne weg moet gaan nie.

Eks veronderstel om die dominie vannand te gaan sien in verband met Sondag se inseening maar ek dink nie om kayla uit te vat in die weer is n goeie idee nie.

Hy is nou by die huis,lekker aand!