More dames
Tinktinkie, ek sou ook vies wees. Voel asof mens hele maand net mors. En 'n maand is vrek lank.
Nella, ek glo en weet sommer jou man se telling gaan gou optel. met al die goeie raad en dinge wat mens kan doen en die feit dat hy ophou rook het is klaar bonus. Ek weet dis vrek moeilik v hule om op te hou. My man het ook eenkeer probeer,maar dit het maar gesukkel. So hou net moed!
Het ook al gelees dat koffie goed is v die manne, dit help die sperm blykbaar sterker en vinniger swem
Jame, het AF al opgedaag? of kan ons nog hoop vir 'n +.
Julle ek het gelees van mense wat vir paar maande "AF" gehad het en heeltyd negatief getoets het en toe paar maande later uitgevind het hule is al 16 weke of so. Dis moontlik.
Meisiekind, wat het veroorsaak dat jy so laat ovuleer? is dit die meds?
Annie, where in the cycle are you now? I hope its preg symptoms,but now the nausea has disappeared and heartburn not so much.

so Confused.
Lagogies, waar in die TWW is jy nou?
AFM: CD25 vandag. Sover nog geen spotting: nie seker of dit goeie of slegte ding is,mar dit voel soos goeie ding. Afgelope 2 maande spotting gehad en direk daarna AF, so al het ek gedink dit was IB,was dit nie. So ten minste as ek nou geen spotting het ni,hoop ek dis moontlike kans v BFP.
Naarheid en sooibrand ook nou weg weer. So confused. Borste was wel gister ongelooflik seer. Kon dalk koue ook wees.
Die moods is wel ni so maklik ni, Ek is ni moody persoon ni,mar die afgelope paar dae trigger iets my vinnig.
So ons kyk maar.
Weet enige iemand hoe akkuraat daardie clearblue early detection werk?
Ek moet regtig myself keer om ni toets te gan koop ni. Maar hierdie TWW is regtig lank.
Lekker dag dames
Praat gou weer