Hi julle Dames!
Ek verstaan ook heeltemal dat julle nuwe groepies wil begin om dinge 'on topic' te hou. Ek was so huiwerig om te begin gesels, want al ttc ons nou al vir 2jr+, kan ek volgd siklus swanger raak(hoop ons nie maar heeltyd so nie

) en dan lyk ek onsensitief, en so wil ek nooit voorkom nie...
Nou is ons so klomp nuwes wat die 'veterane' se raad en kennis nodig het, so moet asb nie te ver gaan nie
Julle klomp klink so entoesiasties oor die 'leefstyf verandering', dit is great! Hoop rerig julle bereik sommer vinnig al die doel gewigte!
Zettie, ek voel baie dae soos jy, en ek is nog nie naastenby deur wat jy is nie, , maar ek verstaan so bietjie daarvan. Ek gee self skool, en so, so, so baie kere sal mamma's vir my vra hoekom ek nog nie my eie het nie. Ekt al gedink om hul reguit te antwoord, maar dan voel almal mos hul kan vir jou raad gee en persoonlike vrae begin vra!
Het van julle al Femara gedrink? Die siklus was my 2de keer gewees, en ek wonder of dit my ook depresief gemaak het. Niks ander newe effekte gehad nie. Was net baaaaie meer emsoioneel en 'down' as gewoonlik?
Lekker wekie julle!